Appartement Domaine de l'Emeraude

Frankrijk, Bretagne, Le Tronchet

5.8Voldoende

• 5.7Inrichting
  • 5.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Emeraude voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Sauna
Meer appartement info

11 reviews over Appartement Domaine de l'Emeraude

• 4r.kok09-08-2014

oncomfortabel huisje, saai park, leuke omgeving

In eerste instantie ziet het er allemaal wel aardig uit. Maar het (8p) huisje was echt niet comfortabel, de bank bezorgt jong en oud rugpijn, het is nl een opgeklapte bedbank. De klapstoelen vd eettafel zijn praktisch, maar zitten ook niet geweldig. De terrasstoelen zijn ook rechte plastic stoelen. De WC is te klein. Je moet scheef gaan zitten en eigenlijk de deur open houden. In bed kom je ook al niet echt tot rust als je langer dan 1.80m bent, ze zijn erg kort. De hoeveelheid en grootte van de pannen is absoluut ontoereikend. Ons gezin heeft 4 kinderen van 10-17jr. Ze konden kiezen uit tafeltennis, voetballen en zwemmen. Er waren in de eerste week van augustus alleen franse gezinnen. De animatie hebben we aan ons voorbij laten gaan. Gelukkig is er in de omgeving wel veel te doen en daar hoef je ook niet ver voor te rijden. Ook de supermarkt is maar 4km en iedere dag open. Een week Domaine l'Emeraude was meer dan genoeg. We komen zeker nooit terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 1jacqueline18-08-2013

Wat een vreselijk slechte accomodatie

Het huisje was voor 6 tot 8 personen het was veel te klein vies overal spinnenwebben voordeur die niet goed sloot tafel hing met tape aanelkaar en de rest van het meubilair ook,hebben daar melding van gemaakt bij de receptie,werd lacherig op gereageerd,was heel normaal dat alles met tape aanelkaar hing ze hadden zoveel gasten en ja die spinnenwebben dat hoorde in bretange.Op de wc moest je schuin zitten en met de deur open anders kon je niet zitten zo klein,het terasje kon je echt geen teras noemen schandalig ook voor die prijs.Nooit meer.Stond een tv in die kon je gebruiken voor 40 euro in de week.wifi voor 20 euro en zelf de eindschoonmaak doen wat een vies hok.Absoluut GEEN aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Jolanda de Buyzer13-08-2013

Leuke bungalowtjes

Gezellig bungalowpark, aardig en behulpzaam bij de receptie, doen hun best om verstaanbaar te zijn zonder Engels te spreken. Ligt wel in de middle of nowhere maar op goede afstand met de auto naar leuke plekjes en mooie plaatsjes. Bungalow heerlijk schoon, goede schone handdoeken service (bijgeboekt...net zoals schoonmaak en schone lakens...aan te bevelen..goed) Bedden prima, genoeg ruimte in de slaapkamers (2 in ons geval) douche prima. Enig minpunt..de bank in de huiskamer...niet op te zitten als je wat zwaarder bent dan de doorsnee...gelukkig hadden wij het geluk dat het weer mooi en lekker was en we eigenlijk altijd buiten in ons tuintje zaten..anders had het een ander verhaal geworden. Hebben ook nog een slang gezien daar..maar na navraag bleek deze onschuldig te zijn.....komen er dus wel voor...weeg gewaarschuwd ;)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Frans11-04-2013

goede verhouding prijs/kwaliteit

positief: mooi aangelegd park; bij aankomst proper huisje; goede bedden;in de keuken alle gerief aanwezig doch zéér kleine werkruimte! comfort verder zeer basic: een slaapbank is niet zo comfortabel om een avond op te zitten, zeer weinig bergruimte (geen kasten). de tv is betalend. personeel is zeer hulpvaardig, maar niemand spreekt nederlands (zoals onze reisorganisatie wel aankondigde). geen privacy op je terras. negatief: je auto laat je achter op de parking (da's geen probleem). je moet echter wel bij je aankomst en vertrek vanaf daar met al je gerief naar je huisje sleuren. er zijn wel enkele karretjes maar niet voldoende. het terrein is hellend, dit gesleur is ook niet voor iedereen evident!

Gereisd met partner in april 2013

• 5Lambrecht luc07-04-2013

Dit hoeft niet meer voor ons

Via touroperator voor voldongen feiten gesteld en last minute getransfereerd naar dit domein . Zeer vriendelijke ontvangst door de receptie en behulpzaam maar de receptie is onvoldoende lang open ! Televisie in je verblijf is bijbetalen (40€) internet (20€) en enkel te ontvangen in de immer gesloten receptie. Vrij kleine verblijven lees boek minstens voor twee personen meer ... Huisjes vrij afgeleefd ( meubels beschadigd ed) ik vermoed in hooizolder een "aanvaardbare" locatie rond Pasen te weinig mogelijkheden in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 8José Schreurs19-08-2012

mooi park en zeer vriendelijk personeel.

Domaine de l`Emeraude is ons in alle opzichten zeer goed bevallen.Wij hadden voor twee personen een driekamer-appartement.Dan heb je voldoende ruimte.De tweekamerapp. zijn vrij klein.Het park ligt zeer gunstig t.o.v. St Malo en Mont St.Michel.Maar ook de verdere omgeving is zeer de moeite waard.Kortom,echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Anoniem03-11-2010

prima plek!

midweek in domaine de l'Emeraude verbleven met 3 kinderen (10, 9 en 2) Mooi nieuw park met keurige huisjes. Inderdaad niet groot maar alles is er en de slaapkamers zijn ruim. Zeer vriendelijke mensen en een prachtige omgeving. Zeer centraal gelegen voor een bezoek aan St. Malo etc.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7JW1713-09-2010

Aanbieding gevonden? Dan doen!

Bij onderstaande ervaring zou ik mijn geld terugvragen. Wij zijn twee weken geleden in Emeraude geweest. De lokatie is prima, zeer centraal gelegen tussen allerlei leuke plaatsen in oostelijk Bretagne. Via touroperator een leuke aanbieding gevonden. Het huisje is niet groot en eenvoudig ingericht waarbij kastruimte ontbreekt. Zo eenvoudig dat het doet denken aan de wintersportaccomodaties. Wij hadden een 8-persoons huisje maar daar kun je beter met maximaal twee stellen of een gezin met een paar kinderen in verblijven. Er is een badkamer en een toilet beneden. Qua service houdt het ook niet over, de receptie is beperkt open. Op de aankomstdag pas op 17:00 uur en dan moet iedereen geholpen worden… Internetten kan alleen tegen betaling bij de receptie. Er is geen stofzuiger aanwezig maar die kun je, voor de eindschoonmaak, lenen bij de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8B Kloostra26-07-2010

Rustig vakantiepark in mooie omgeving

Wij hadden in dit nieuwe complex een 8 pers appartement geboekt. Deze was ruim en netjes voor ons vijfen. Alleen wel weinig bergruimte voor je eigen spullen. Het is een rustig park met een klein goed verwarmd zwembad waarin de kids zich prima konden vermaken. Voor restaurants moet je een aantal km's rijden. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes met de auto in de schitterende kustomgeving. Op de bovenverdieping ligt tapijt en zonder stofzuiger is dat lastig schoonmaken met veger en blik.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 1Mieke maes28-05-2009

Dit nooit meer

Was nog een grote bouwwerf en men stak er de bouwafval in brand dus stank zand en stof kregen we er gratis bij. Zeer weinig ruimte in de huisjes zeker voor 4 personen,het is amper groot genoeg voor 2. Zwembad is veel te warm met veel te veel chloor zeer ongezond. In de huisje hangt een enorme stank van de sifons, waar niets aan de doen viel,als reactie van de receptie kregen we als antwoord dat alles nog nieuw was. We waren er 15 dagen .Het positieve is dat er in de buurt veel te zien is

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement Domaine de l'Emeraude info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer