vakantie Le Roc st André

Reviews over Le Roc st André

fantastisch

myriam,
    18-6-2018

Mooie kleinschalige camping aan de oever van canal de Oust en voie verte (autovrije fietspad). Vriendelijk ontvangst van de eigenaar. Mochten zelf een plaatsje uitzoeken. Het terrein is aan de rechterkant terrasplekken met chaletjes en aan de linkerkant aan de rivier/fietspad 28 vlakke, vrije en grote kampeerplekken op gras met veel grote bomen en afgebakend met nu nog jonge struiken, nu dus weinig privacy. Het sanitair gebouw aan de voorkant is gedateerd maar wel schoon. Jammer dat er maar 3 douches dito wc’s zijn voor 28 plekken, maar wel lekker warm water. Aan de achterkant is ook nog een klein sanitair gebouw. Er is geen broodservice of campingwinkeltje maar 100m van camping links van de brug is een warme bakker en 50m verder een piepkleine supermarkt. Wifi is er alleen bij receptie maar werkt snel. Voor fietsliefhebbers is deze camping een goed uitgangspunt, er lopen 2 autovrije voies vertes (langs kanaal en oude spoorlijn).

goede camping

pc kruk,
    1-7-2017

voor fietsers een prachtige ligging aan het canal Nantes-brest .

fietsen over oude spoorbaan en langs het kanaal.

zeer vriendelijk echtpaar ,niets is hun teveel.

alles is retro oude caravans te huur. groepen met oldtimers veel te zien op de camping , we hebben genoten en veel gefietst.

voor fietsers een aanrader.