Hotel Château d'Apigné

HotelKleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel Château d'Apigné

We hebben een aantal aanbieders voor Château d'Apigné voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Château d'Apigné in het Nederlands

Bijzonder mooi gelegen locatie waar wij een echte Franse bruiloft hebben gevierd. Het chateau is gelegen in een mooi en ruim park waar wij de middag hebben doorgebracht met een heerlijk jazz ensemble. De ontvangst door de eigenaar van het chateau was een mooie en prettige ervaring. Het bedienend personeel was bijzonder vriendelijk. Prettig dat er ook Engels werd gesproken. De aperitiefjes en het diner waren van zeer hoge kwaliteit. De ouderwetse gastvrijheid zoals men op mag verwachten, men wordt er als gast op handen gedragen. Ook de accommodatie voor het overnachten is bijzonder stijlvol! Chapeau! Voor de ware liefhebbers van betaalbare kwaliteit is dit absoluut een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château d'Apigné in Le Rheu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château d'Apigné zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château d'Apigné scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.