Reviews over Le Rheu

Kwaliteit en gastvrijheid van zeer hoog niveau!

Frank,
    8-1-2016

Bijzonder mooi gelegen locatie waar wij een echte Franse bruiloft hebben gevierd. Het chateau is gelegen in een mooi en ruim park waar wij de middag hebben doorgebracht met een heerlijk jazz ensemble. De ontvangst door de eigenaar van het chateau was een mooie en prettige ervaring. Het bedienend personeel was bijzonder vriendelijk. Prettig dat er ook Engels werd gesproken. De aperitiefjes en het diner waren van zeer hoge kwaliteit. De ouderwetse gastvrijheid zoals men op mag verwachten, men wordt er als gast op handen gedragen. Ook de accommodatie voor het overnachten is bijzonder stijlvol! Chapeau! Voor de ware liefhebbers van betaalbare kwaliteit is dit absoluut een aanrader!