Camping Municipal Le Rivage

1 review over Camping Municipal Le Rivage in het Nederlands

leuke camping

vince
23-8-2015

Camping met schitterend uitzicht over de Rance. Sanitair is wat oud maar wel schoon. Prima wifi (gratis), op loopafstand van het dorp, zwemgelegenheid nabij. Prima tijd gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Rivage in Le Minihic Sur Rance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.