Appartement P&V Résidence Cap Marine

Appartement P&V Résidence Cap Marine

Appartement

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Résidence Cap Marine voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Résidence Cap Marine in Le Guilvinec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Résidence Cap Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.