Hotel Le Poisson d'Avril

Hotel Le Poisson d'Avril

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Poisson d'Avril voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Poisson d'Avril in het Nederlands

2008

Super

Huyskens
17-10-2008

onze kamer was zeer ruim en netjes . de baas staat altijd klaar en is altijd goed geluimd.het ontbijd is dik oke en het eten in lekker .zeker een aanrader als je van lekker eten houd.

Gereisd familie in Fri Oct 17 2008 22:40:54 GMT+0000 (UTC)

• Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Poisson d'Avril in Le Guilvinec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Poisson d'Avril zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.