Reviews over Le Bono

heerlijk Frans Relaxed

buitenhuis,
    5-8-2016

kleine camping, rustig, weinig nederlanders, grote plaatsen, dichtbij dorpje met haventje. goede uitvalsbasis voor wandelingen en rondvaarten.. Vriendelijk personeel.

als we dan toch wat negatiefs moeten noemen: 's avonds licht vroeg uit in de sanitaire ruimtes

Manoir de Kerdrean

Fam. Boudewijns - Dhont,
    22-2-2013

Eén week vakantie half pension in februari 2013.

Zeer goede prijs/kwaliteit.

Is geen Best Western meer en je verblijft in de Manoir de Kerdrean.

Een mooi, leuk, oud kasteeltje.

Prima eten. Mooi kader.

Omgeving (Quiberon, Auray, Vannes, golfe de Morbihan) zijn zeer de moeite waard.

niet met kinderen

Corbeels,
    30-9-2009

Mooie omgeving, oude gedeelte van hotel prachtig, ruime kamers, rustig. Bediening erg vriendelijk maar ondermaats (teweinig en onervaren personeel), een uur wachten op je voorgerecht was geen uitzondering. Warm eten lekker maar wel enkel keuken van de streek (mijn vrouw en ik wisten die wel te waarderen). Kindermenu: kippennuggets met friet of vis van de dag, onze kinderen aten meestal het gewone menu, opleg 15€ per kind! Gelukkig was de eindfactuur al even gebrekkig (in ons voordeel) als de bediening.Er is een bar maar het is niet de bedoeling dat je daar gebruik van maakt. Zwembad leuk maar onverwarmd. Goede prijs/kwaliteit maar niet kindvriendelijk.

goed, maar niet voor kinderen

Corbeels,
    30-9-2009

We logeerden in het prachtige oude gedeelte. Ruime sfeervolle kamer maar wel wat afgeleefd. Prachtig kader, mooie omgeving.

Het avondeten was heel erg lekker maar het zijn wel louter streekgerechten (cuisine du terroir). Ons grootste bezwaar was dat het kindermenu slechts bestond uit een keuze tussen 'kippennuggets met friet' en 'vis van de dag', echt niet kindvriendelijk dus. Onze kinderen hebben meestal het gewone gerecht genomen, opleg 15€ per dag per kind. Bediening was zeer vriendelijk maar de equipe was onervaren, sommigen onbekwaam:meer dan een uur wachten op een voorgerecht, driemaal de verkeerde wijn krijgen...

Ontbijt was goed maar ook niet meer dan dat. Het hotel was volzet, waardoor we 's morgens soms zonder koffie zaten, er geen tafel vrij was of we er zelf één moesten afruimen. Slechts één vrouw die instond voor de bediening, en hoe vriendelijk en hardwerkend ze ook was, dat was niet genoeg.

Leuk zwembad maar onverwarmd.

Best een aanrader maar dan zonder kinderen

Prima overnachtigingshotel voor paar dagen

Echtpaar,
    13-7-2008

We zijn hier in juni 2008 voor 6 nachten gebleven, kamer 9, met 2 aparte bedden, en een terrasje. Deze kamer lag aan de zijkant van het hotel, het meest afgelegen van de prov.weg. Kamers en badkamers zijn gerenoveerd, prima bedden, dekbedden, kussens. Goed schoongehouden. Kamer Euro 75 per nacht, excl ontbijt. Zeer voordelig als je kijkt naar de kwaliteit van de kamer. Kamer is niet ruim, maar dat heb je vaker in Frankrijk, maar wel voldoende kastruimte. Ontbijt voldoende en aardig voor Franse begrippen. Diner niet spectaculair. Maar voldoende eetgelegenheden in de wijde omgeving. Super aanrader hotel restaurant 5 km verderop met BibGourmand aanbev. : Gavrinis in Baden.

Verder een prima adres voor paar nachten, zeker gezien de prijs.

Le Bono scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews