Camping Les Etangs

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Topcamping met persoonlijke service

Suzinki
9-9-2013

Begin augustus een weekje verbleven in een stacaravan op deze camping. In eerste instantie eentje voor 2 personen geboekt, maar bij aankomst gratis geüpgrade naar eentje voor 4 personen. De caravan was schoon en van alle gemakken voorzien (alleen de waterkoker konden wij niet vinden) en heeft een douche met een prima straal. Een camping vol Fransen met zeer aardige en servicegerichte eigenaren die de hele dag hard werken om alles voor elkaar te krijgen. Schone camping met een verwarmd zwembad, dat goed onderhouden wordt. Wifi bij de receptie beschikbaar.

Een auto is een must als je deze camping bezoekt. Binnen 5 minuten ben je in het mooie, sfeervolle kustplaatsje Binic waar het verschil tussen eb en vloed heel bijzonder is. De hele regio 'Côtes d'Armor' is goed te verkennen vanaf de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Etangs in Lantic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Etangs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Etangs scoort een 8.75 uit 10 op basis van 43 reviews.