Villa Les Hortentiats

1 review over Villa Les Hortentiats in het Nederlands

goede uitvalsbasis

marc vanpaemel,
6-9-2017

Een supervriendelijke ontvangst met een eigenaar die de streek promoot. voor de toerist heeft hij voldoende folders en uitleg ter beschikking. het ontbijt is ruim en in buffetvorm. de traditionel Crépe ontbreekt niet. de kamer zijn basic, niet erg groot maar netjes. naast het hotel kun je prima gaan dineren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Les Hortentiats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Les Hortentiats in Lannion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Les Hortentiats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.