4,8

Matig

11 reviews over Camping Les Alizes in het Nederlands

Niet voor gezinnen met oudere kinderen

Prins,
4-8-2018

Persoonlijk goed glijbanen te laat open en zwembad te vroeg dicht en animatie alleen in het Frans

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Diana,
2-8-2018

Geen aanrader de huisje zijn leuk maar een hele kleine camping met heel weinig animatie voor de kinderen het zwembad lijkt op de fotos een pracht maar is heel kleinschalig en de glijbanen gaan pas vanaf 3 uur open. Buiten de camping is niks te doen je moet al met de auto gaan om nog iets te zien van de omgeving. En op de camping is ook niks te doen. Al met al maken we er maar wat van maar eens en nooit weer.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke kleinschalige camping met mooi zwembad

Irma Nooder
17-9-2016

Leuke kleinschalige camping met voornamelijk stacaravans. Via touroperator geboekt. Prima caravan met voldoende ruimte, zowel binnen als buiten. De camping ligt iets buiten Lannion op een industrieterrein. Hier merk je op de camping echter niets van. Voor een kleine camping een erg leuk zwembad met verschillende grote glijbanen. Verder een multisportveld, twee springkussens, kleine speeltuin, jeu de boulesbaan en een kleine ruimte met spellen. Voornamelijk Fransen en enkele andere nationaliteiten, waaronder een paar Nederlanders. Mooie stranden en plaatsjes op korte rij afstand. Wij hebben van deze vakantie genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nette kleinschalige camping

M. van Rijn
20-8-2016

Wij hadden stacaravan Comfort met 2 slaapkamers (plek 69). Geboekt via touroperator. Genoeg ruimte rondom de caravan en privacy. Mooie, vrij nieuwe, caravan. Schoon en comfortabel ingericht. Veel (met de auto) in de omgeving te zien en te doen. Zie andere reviews. Mooi groen landschap en leuke strandjes. Intermarche op 1 km. Bakker zit vlakbij maar je kunt ook op de camping o.a. stokbrood reserveren. Zit nog een leuk klimbos (Vivons Perches) op 7 km afstand. Veelal Fransen op de camping maar dat vonden wij niet erg. Zeker niet druk met toeristen in omgeving daardoor makkelijk parkeren bij de strandjes, leuke plaatsen en supermarkt. Geen gebruik gemaakt van het 'restaurant' op de camping (nog in de kinderschoenen). Waterschoenen zijn handig om mee te nemen.

Nadeel: Geen gratis Wifi. Je kunt éénmalig gratis 30 minuten krijgen op 1 apparaat per caravan. Daarna tegen betaling.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Keurige, goed verzorgde camping.

Jurgen
14-8-2015

De eerste indruk van de camping is top. En deze indruk wordt gedurende de 2 weken dat wij er verblijven ook bevestigd.

Voor het eerst een stacaravan gehuurd (via touroperator) ivm baby en dit is prima bevallen. Nette, vrij nieuwe, stacaravan met alles er op en er aan. Je hebt zelfs nog redelijk wat ruimte om de caravan heen. Auto staat gewoon bij de caravan. Zwembad is, zeker voor kinderen, echt super. Hele vette glijbanen. Ook de kampeerplaatsen zijn redelijk ruim. Er wordt redelijk wat georganiseerd voor jong en oud, zonder dat de overige campinggasten er echt last van hebben.

Er zijn heel veel leuke kleine standjes, waar je als de vloed voorbij is heerlijk relaxt kunt zitten. Voor de mooie (strand) plaatsen Ploumanach, Tregastel, Trestraou, Perros guirec is het tot max 20 min rijden vanaf de camping. Azuurblauw en helder zeewater, lijkt soms wel een beetje op Corsica. Ook het wandelpad Douanier des Sentiers is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping

4-8-2015

Nette kleine camping met broodjes service. Geen campingwinkel. Supermarkt op ong 1km afstand Prachtig zwembad met mooie glijbanen voor onze kinderen van 12 en 14.

Mooie uitstapjes te doen in de omgeving de rose rotsen bij Ploumonach en mooi zee aquarium in Tregastel voor een minder mooie dag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige camping!! Aanrader!

Frank van Nunen
9-9-2013

Eind augutus 2013 hier geweeet en ik kan alleen maar zeer positief zijn. Ik denk dat de onderste 2 recensies erg gedateerd zijn.

Het is een erg leuke familiecamping met zeer goed verzorgde stacaravans. Voor de kinderen wordt er veel georganiseerd en er is genoeg entertainment. Het zwembad is echt super. Niet groot en niet klein en erg mooi opgezet en goed verzorgd. Daar krijg je het echte vakantiegevoel!

De eigenaren en personeel zijn erg behulpzaam en spreken ook erg goed Engels en Duits. Over de borg werd ook totaal niet moeilijk gedaan. Als je het maar gewoon zo achterlaat als dat je het aantrof.

En dan natuurlijk de omgeving. Bretagne is heel mooi. Zeker de moeite waard om een ritje langs de kust te maken! Vergeet dan niet te stoppen bij het strand van Ploumanach. Wow. Adembenemend! Lannion ook een erg leuke stad met op donderdag een markt.

Al met al was dit voor ons een zeer geslaagde vakantie en kunnen we dit absoluut aan gezinnen aanraden!!! Je krijgt er geen spijt van!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Een kleine maar leuke camping

Oscar
17-7-2013

Een erg leuke, gast en kindvriendelijke camping. De Nederlandse en Belgische gasten worden dicht bij elkaar gezet, zodat er voor de kinderen snel contact gelegd kan worden. Er is een campingwinkel waar je het een en ander kan kopen, in verhouding is het wel duur, maar als er nood aan de man is, is het fijn dat je daar terecht kan. Een intermarche is dicht in de buurt. De mobile- home zijn in zeer goede staat en worden goed onderhouden. De prijs die betaald is voor onze vakantie is het meer als waard! Wij hebben dan ook twee extra dagen bijgeboekt. s' Avonds een drankje doen of lekker eten, dat kan en zelfs betaalbaar op de camping, ook hier is het personeel erg vriendelijk. Voor de kinderen was er genoeg te doen en hebben zich goed geamuseerd, echter vind ik het persoonlijk jammer dat er geen Engelstalig animatie team aanwezig is. Al met al hebben wij een erg mooie vakantie gehad waarbij wij er over nadenken om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goede plek

daisy
16-7-2013

Gezellige camping klein maar overzichtelijk zeker met kleine kinderen. Het nieuwe restaurant echt super lekker eten ook het personeel allemaal vriendelijk en behulpzaam. Het terras waar je een drankje kan drinken na het eten geeft je een mooi overzicht op de speeltoestellen van de kinderen. Onze vakantie zat erop maar we hadden nog 2 dagen bijgeboekt dat doe je niet als de camping niet bevalt .

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

alleen als uitvalsbasis

Fam.Hendriksen
4-9-2011

Zeer kleinschalige camping,die op een slechte plaats ligt,vlak naast een zeer drukke weg,aan het einde van een doodlopende straat. Je mag geluk hebben als je de eerste keer gelijk goed rijdt, het naam bordje is miniem, je moet tussen een autosloperij en een garage doorrijden,langs diverse groothandels. leuk zwembad,maar klein. verder 1 speeltoestel en een game room met 1 flipperkast, 3video games,1 tafeltennis tafel en een airhockey. Een voetbal veldje,volleybal veldje en jeu de boules bakken een speelkussen en een kleine trampoline die de helft van de tijd dicht was. Bijna alles alleen geschikt voor kinderen tot 10 jaar, oudere kinderen vervelen zich snel hier. Geen campingwinkel,geen eetgelegenheid/bar/terras. 2 keer in de week komt er een mobiele pizzaria en creperie(als ze zin hebben) Alleen geschikt als overnachtings/uitvalsbasis. De stacaravans (ong 7 voor de buitenlanders,de rest is frans) zijn nieuw en goed.echt een lichtpuntje.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Alizes in Lannion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Alizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.