Lannion

Reviews over Lannion

Geweldige camping

Bart de Haan,
    31-8-2018

+ Prachtig gelegen camping, boven twee leuke zandstranden

+ Ruige kust, maar goed toegankelijk gemaakt. Volop wandelroutes

+ Betrokken familieteam dat de camping runt. Superaardige lui!

+ Geen Hollandse enclave, maar een leuke mix van nationaliteiten

+ Je kunt na aankomst jouw eigen plek uitkiezen. Zeezicht of juist uit de wind.

+ Goed brood. Ter plaatse gebakken. Kun je tot middernacht bestellen op een handige app.

+ Gratis wifi

+ Overdekt zwembad, 3 baden, 2 glijbanen.

+ Fijne "regen"-douches

+ Mooie omgeving. Tip: ga zeker naar Île de Brehat. Leuk dagje uit.

- Tja, het weer is... Bretons. Trui en vest mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige zonsondergang

Thijmen,
    22-8-2018

Fijne camping in mooi gebied waar voor ieder wel wat wils is. Plekken verschillen onderling van maat, ligging, beschutting, uitzicht dus vooraf wat onderzoek is wel slim. Het grote sanitair gebouw is al wat ouder, wel schoon. Het kleine is recent gemoderniseerd met heerlijke douches. en schone toiletten. Zelfs in het hoogseizoen nooit wachtrijen gehad.

De door de familie gerunde horeca is prima. Broodjes service, terras, pizzas zijn prima van kwaliteit. Echte supermarkt is ca 10 minuten rijden. Bakkerij op 5 minuten rijden. Strand is op loopafstand van de camping maar wel een hellende weg. Hier vandaan is de prachtige zonsondergang heel mooi te zien. Tip voor kleine durfals; het klimpark op 15 min rijden in Plemeur Bodou, Vivons Perches.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige, kleine camping bij zee

Marije,
    18-8-2018

Een hele fijne camping om met (jonge) kinderen naartoe te gaan. De camping is niet zo groot, maar heeft een prachtig zwembad dat overdekt kan worden en 3 leuke glijbanen heeft. Leuk voor grote en kleine kinderen en erg overzichtelijk. De speeltuin is behoorlijk groot en heeft een mooi voetbalveld waar Nederlandse, Franse, Engelse en Duitse jeugd zich goed kan vermaken.

Er zijn 2 toiletgebouwen: beide erg schoon (3x per dag schoongemaakt), maar 1 daarvan heeft behoorlijk kleine douches. De douches op het veld met zeezicht zijn echter erg luxe met stortdouche en heel erg ruim.

Verder zit je op loopafstand van twee stranden (met ook goede parkeergelegenheid). Enige nadeel is dat je toch wel 20 minuten moet rijden om bij een supermarkt te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

goede uitvalsbasis

marc vanpaemel,
    6-9-2017

Een supervriendelijke ontvangst met een eigenaar die de streek promoot. voor de toerist heeft hij voldoende folders en uitleg ter beschikking. het ontbijt is ruim en in buffetvorm. de traditionel Crépe ontbreekt niet. de kamer zijn basic, niet erg groot maar netjes. naast het hotel kun je prima gaan dineren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super

de Wolff,
    22-8-2017

Lodge tent is een aanrader! zijn er 4 van op een super plek met zicht op de zee.

croisant en stokbrood is fantastisch in de ochtend.

zwembad is heerlijk op temperatuur.

nieuwe douches/wc zijn betonstuc met een regendouche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Lannion scoort een 8,6 uit 10, op basis van 20 reviews