Camping Le Neptune

Meer camping info

30 reviews over Camping Le Neptune

• 2018
    8Erwin van Dijk20-08-2018

heel mooi, zeker weer terug

Mooie camping goed mooi en schoon sanitair! Super aardige uitbaters, denken prima mee. veel schaduw, geen muggen, vliegen.... kinderboerderij enz....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Ad Kraal18-08-2014

Keurige kleine kleurrijke camping.

Een keurig onderhouden camping. Niet al te groot met een uitstekende ruime keuze aan staanplaatsen. Een diversiteit aan bloemen en bomen maken het geheel kleur- en vogelrijk. Vriendelijke en behulpzaam beheerdersechtpaar. Jammer dat het een beetje rustig was in juli. Wat meer landgenoten had gezelliger geweest. In de omgeving valt genoeg te ontdekken. Een uitstekende echt Franse locatie voor de vakantieganger die rust zoekt en nog wat wil zien ook. Zeker als het weer nog een beetje meewerkt ook.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8noyfb0417-08-2013

Eerlijke Franse camping

Bij toeval eindigden we op Camping Le Neptune. De emplacementen zijn netjes afgebakend en toereikend qua formaat. De Franse eigenaar is zeer enthousiast, spreekt prima Engels en is zeer gedreven. Nadat we ons hadden ingeschreven toonde de eigenaar ons een mooie powerpoint presentatie met de regels van de camping maar ook met de mooie bezienswaardigheden van de omgeving, wij vonden de manier waarop hij alles bracht zeer origineel en erg leuk. Het sanitair werd elke morgen schoongemaakt. Een prima camping, enige probleem voor ons was dat er bijna alleen Fransen stonden, allemaal erg aardig maar de taal is voor ons een uitdaging. Deze camping is zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9H.Vos04-08-2013

Leuke camping.

Geweest juli 2013. Op dat moment erg rustig. De eigenaar spreekt Engels en is erg betrokken bij zijn camping en zijn gasten. De plaatsen zijn ruim en afgeschermd met een heg. Het sanitair is nieuw en schoon. Diverse grote supermarkten binnen 5 kilometer. Een paar avonden live muziek door een paar goede muzikanten. Zwembad aanwezig. De kap gaat met koud weer dicht. Brood de hele dag te koop in het winkeltje. Mooi punt om dit deel van Bretagne te bezoeken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9bruylants sonia23-07-2013

zalige vakantie gehad

wij verbleven 2 weken op deze camping en werden zeer vriendelijk ontvangen;bij aankomst mochten we zelf een plaatsje uitkiezen .de eigenaar gaf ons allerlei tips voor uitstapjes en we kregen een plannetje van de omgeving met de meeste bezienswaardigheden op. Deze camping is redelijk centraal gelegen om bv ile de brehat ,paimpol ,de rose granietrotsen enz te bezoeken en je zit 2km van de zee en het strand .Op de camping zelf is geen restaurant maar je kan er wel afhaalmaaltijden bekomen (oa pizza en frietjes) De bakker levert elke dag verse broodjes af. Regelmatig worden er dingen georganiseerd voor zowel volwassenen als voor de kinderen en het zwembad is zowel bij mooi als bij minder mooi weer toegankelijk want kan open of overdekt gebruikt worden. Wij hadden geluk met het weer .niet die grote hitte maar alle dagen scheen de zon. Ook wifi (elke dag 1 u gratis) werkt prima . Voor ons was dit een gezellige en nette camping waar we met plezier aan terugdenken en zeker terugkomen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 8paul05-10-2012

goed startpunt voor de omgeving

Een stortvloed aan tips voor de tijd die je in de omgeving kan door brengen krijg je hier bij de verwelkoming. Er is dan ook genoeg te doen met deze camping als basis. Het sanitair blok ligt centraal en is schoon en royaal vormgegeven.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 7Bergman16-08-2009

normale camping, oogt gezellig druk

Drukke eenvoudige camping, niet veel vertier voor kinderen behalve het eenvoudige maar voldoende zwembad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De plekken zijn krap. Veel Franse bezoekers die meerdere tenten+auto+partytent (ze bbq-'en daar erg graag) op 1 plek zetten, daardoor oogt het druk maar wel gezellig. Hoge begroeiing. Huisjes zijn verdeeld in oudere en nieuwere. De nieuwere zijn van het merk Louisiane de oudere van O 'Hara. Huisjes hebben geen zitkamergedeelte, zijn verder wel goed verzorgd met alles er op en aan. De omgeving:mooi zandstrand bij eb "Bonaparte". Afhaal eten verschilt, de bakken frieten zijn niet klein. Winkel is heel erg beperkt. Sanitair wel schoon maar matig modern. Enkele malen per week live optreden van plaatselijk talent. De drukke weg valt mee in vergelijk met onze wegen. De kant langs de weg heeft daar wel wat last van maar de rest van de camping niet. Het dorpje slaapt en wordt alleen bij een rommelmarkt wakker. Klein winkeltje met pub in dorp.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Glissenaar02-02-2009

geweldig als je van rust houd

geweldig als je van rust houd

Wij zijn in het voorseizoen geweest. Heerlijk rustig prachtig plaatsje en kan naar de zee lopen ong. een half uur

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in februari 2009

• 4doekele22-08-2008

drukke compacte camping

het aantal mensen op een vierkante meter is zeer hoog, veel huisjes, compacte plaatsen waar je auto net bij kan geven een erg benauwde indruk, ook ligt de camping direct aan de doorgaande weg, het strand op fietsafstand is wel aantrekkelijk

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair