Camping Domaine de Bel Airstersterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Landudec (Finistere)

8.3Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

147 reviews over Camping Domaine de Bel Air

• 2017
    9Maartje Arends02-07-2017

Ontzettend genoten!

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij camping Bel Air. Onze kids vonden vooral het speelpark met de waterglijbanen mooi. Op de camping zelf werden wij verrast door het (onlangs gebouwde) binnen- en buitenzwembad. We waren hier in het laagseizoen maar ondanks dat werd er toch animatie (knutselen, mini-disco, karaoke) georganiseerd, top! Zeker de moeite waard om hier in deze periode naartoe te gaan; de camping stond prachtig in bloei, tevens mooie omgeving. We zaten in een Royal mobile home, een echte aanrader. Onze kids (2) hadden ieder hun eigen slaapkamer. Bij het sanitair gebruik mogen maken van de wasvoorziening voor de allerkleinsten (aparte ruimtes met babybadjes, ideaal!). We hebben ook gebruik gemaakt van de take-away; pizza en frietjes! Het was super!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

9Sharon26-12-2016

Aanrader!

We werden vriendelijk onthaald door de eigenaresse die Nederlands spreekt. Dit was onze eerste kampeerervaring met onze kinderen van 5 en 7 en deze is zeker niet tegen gevallen. Er was een goede mix tussen Fransen, Engelsen en Nederlanders. Het sanitair was schoon, de tuinen goed onderhouden en ook het park ziet er verzorgd uit. De meeste boodschappen zijn te halen in het winkeltje op de camping maar op 2 km afstand is een SuperU waar ook een tankstation te vinden is. Klein minpuntje is dat de waterglijbanen in het bijbehorende park liggen en niet op de camping zelf. Onze kinderen hebben de tijd van hun leven gehad door het leuke animatieteam. Als het aan hen ligt, ligt de bestemming voor volgend jaar al vast.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Familie Strijbosch- Cremers18-12-2016

Super vakantie!!

Eindelijk een keer in Frankrijk geweest en het was meteen geweldig. De kinderen hebben zich super vermaakt. Daarnaast is het een mooie omgeving en veel te zien. Vanuit landudec ben je zo in diverse mooie steden en leuke bezienswaardigheden. Het is geen toeristische plek maar dat maakt het heerlijk relaxed. Supermarkt is redelijk dichtbij dat maakt het met kleine kinderen erg praktisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Fam. Van Vyve06-09-2016

Alweer een leuke kampeervakantie achter de rug!

Zoals al onze ervaringen met touroperator campings, wederom een toffe vakantie gehad! Mooie verzorgde staanplaats maar wel wat smal (caravan met voortent en auto). Het is geen grote camping dus ideaal voor mensen die hiervan houden. Er was dagelijks animatie voor de kindjes die met veel enthousiasme onthaald werd :). Sanitair was zeer nieuw en zeer mooi, werd ook dagelijks tot in de late uurtjes onderhouden wat we persoonlijk nog nooit meegemaakt hebben! Supermarktje is klein maar je vindt er alles wat je moet hebben. Het verwarmde binnenzwembad is klein en het midden ervan is een put maar het buitenzwembad is mooi ingedeeld (maar wel zeer fris). In de snackbar kun je lekkere pizza's bestellen of frietjes met worstjes/kip,... De pizza's zijn een aanrader (Reine en Bel Air) en in een mum van tijd klaar en je kan er zelfs met de kaart betalen! De medewerkers zijn ook allemaal zeer vriendelijk. Het parc de loisirs ernaast is op een 5 à 10-tal minuutjes verwijderd en aangenaam voor de kindjes maar wel wat prijzig. Dit was de duurste camping die we al gehad hebben qua prijs per nacht, waarschijnlijk door de toegang van het park die erbij gerekend wordt, maar we zijn er niet uit of dit echt een meerwaarde geeft aan de camping. Het was zeer leuk om daar naartoe te kunnen gaan maar als je er niet dagelijks zit kun je het er niet uithalen. De supermarkt Super U ligt op 5 minuutjes van de camping wat echt wel een meerwaarde geeft. In de omgeving zijn veel stadjes/dorpjes op een boogscheut verwijderd van de camping en ook Quimper ligt op amper een halfuur rijden. Aanrader dus!

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Johan en Petra05-09-2016

Ongelooflijk genoten

Een gezellige binnenkomer als je via de poort de camping opgaat. Een verzorgde uitstraling met een erg vriendelijk ontvangst. De mooie uitstraling komt ook mede door het zwembad dat als een blikvanger je aandacht trekt. Een mooi Chalet, ruim van plek, ook voor je auto met alle voorzieningen zeker als je wat op leeftijd bent. Er is een kleine camping winkel. Genoeg voor de dagelijkse dingen en elke morgen heerlijk vers brood. Camping ziet er goed onderhouden uit, allemaal verharde wegen en heeft een grote verscheidenheid aan bloemen en planten. Een lust voor het oog!! De omgeving nodigt je uit om de nodige uitstapjes te maken. Allemaal op een afstand van 20 tot 40 km. Het verblijf was prettig we komen graag terug. Groetjes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Lies Peel30-08-2016

Supercamping met leuk speelpark

Het was onze eerste ervaring op een camping en wij hebben er echt van genoten! We hadden hier alles wat we nodig hadden. Een propere accomodatie, mooi zwembad, tof speelpark, leuke en afwisselende animatie,... En iedereen was ook heel vriendelijk. Kortom een supervakantie, voor zowel de kids als wij!!

• 9Familie van der Weegen29-08-2016

Heerlijke vakantie beleefd!

We waren nog nooit in Bretagne geweest. Dus op goed geluk bij Domaine de Bel Air een plek geboekt voor onze bungalowtent. De plakken zijn groot vonden wij. Het sanitair was prima verzorgd. Samen met onze kinderen hebben we een geweldige vakantie beleefd. Lekker ontspannen, veel gesport, gevoetbald, getennist, gezwommen, tafeltennis, waterfietsen, zwemmen. De uitstapjes naar zee met de stranden en prachtige rotspartijen, de vuurtorens en de kleine typische stadjes waren een leuke afwisseling naast ons verblijf op de camping. Het animatieteam was geweldig.....samen knutselen, zingend over de camping met Indiaan Tipi, bingo, disco, vuurwerkshow.....Super behulpzaam allemaal in 3 talen!

Verwacht in Bretagne geen drukke toeristische plaatsen met opdringerige mensen. Hier is het leven goed, rustig en ontspannen.

• 7Willems Helmut23-08-2016

Mooie familie camping

Bij het aankomen vriendelijk te woord gestaan door de receptie. De verblijven zijn heel net en voorzien van alle benodigheden.De camping zelf is ook heel mooi onderhouden en daar doen ze wel de moeite voor. Het campingzwembad is ook proper maar de splitsing van de glijbanen naar het attractiepark is wel een ontgoocheling.Het attractiepark is voldoende voor kinderen maar de attracties stammen uit de jaren '80. Niet de houten speeltuigen die je overal zie , maar nog de oude inelkaar gelaste metalen attracties.De animatie was top en de animatoren maken voor iedereen tijd door tussendoor een babbeltje te doen. De campingwinkel heeft een beperk aanbod , maar dit kan geen kwaad doordat er op 1km een Super U winkel ligt. Eenmaal de take-away geprobeerd , maar hiervoor kun je dan beter take-away gaan halen in dorpje zelf , kwaliteit niet echt top. De omgeving is prachtig en max. 40 minuten rijden om mooie dingen te bezoeken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Ilona18-08-2016

Geweldig genoten!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op camping Bel air! Het is een prachtig groen park. De bijbehorende speeltuin was groter en leuker dan verwacht. Er is veel animatie, 's ochtends, 's middags en 's avonds, voor elk wat wils. Zwembad is niet te groot maar prima voor een paar uur vermaak voor de kinderen. Wij hadden wat problemen met het warme water maar we werden vriendelijk, snel en behulpzaam geholpen. Sanitaire ruimte op de camping is ruim en schoon. Kortom een echte aanrader! In de omgeving is genoeg te bekijken, een prachtig gebied.

• 7Eetgelegenheden

• 9Mandy12-08-2016

Fantastische camping

Voor het tweede jaar naar deze prachtige camping in Bretagne. De camping is mooi, prachtig onderhouden en ruim. De caravans liggen op royale plaatsen en zijn als nieuw. In het dorpje Landudec in een grote Super U voor alles wat je maar nodig kan hebben. In het voorseizoen is de animatie nog beperkt maar wij hebben ons prima vermaakt op de camping. Het personeel is zonder uitzondering super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het zwembad is ruim genoeg en voor de afwisseling zijn beneden in het speelpark de leuke waterglijbanen. De omgeving is super mooi, en we zijn nog lang niet uitgekeken daar, dus wie weet volgend jaar weer naar Domaine de Bel Air.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

12 tips over Camping Domaine de Bel Air

• Nicole de Water, 12-08-2013

Ongeveer een kwartiertje rijden vanaf de camping liggen brede uitgestrekte stranden. Wij gingen altijd naar het strand bij Treogat. Heerlijk rustig, zelfs in het hoogseizoen. Honden mogen mee naar het strand.

Samenvattend: TOP CAMPING!

• erwin_leenders, 11-09-2013

Point du Raz is wel mooi, maar niet zo spectaculair als men daar zelf beweert.

• Lotteke, 29-07-2012

Het winkeltje stelde ook niets voor en je moest iedere dag je brood bestellen maar in het dorp zat een grote super U. En als je een grote caravan hebt+voortent en een tentje voor de kinderen kan je het op 1 plaats niet kwijt.

14 vragen over Camping Domaine de Bel Air

• cindy, 15-07-2017

zwembroek

Hallo, heb volgens mij ergens gelezen dat zwemshorts niet toegestaan zijn. Kan iemand dit bevestigen? Mvg cindy

• Juutje-82, 11-08-2015

Weer

Wij vertekken overmorgen naar deze camping. De weersvoorspellingen zijn niet zo best helaas... Heeft iemand nog tips voor binnen uitstapjes? Is het weer vaak echt zo slecht of is het vaak maar een dagdeel slecht? Alvast bedankt!

• AH, 17-01-2015

voetbalveld

Weet iemand of er ook een voetbalveld is of een pannakooi/pannaveld ?

Zo ja, waar is deze gelegen?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 12-16 jaar ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig