Camping Domaine de Bel Air

8.3Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Landudec (Finistere)

8.3Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

147 reviews over Camping Domaine de Bel Air

• 9Henry Bergman26-08-2019

Geweldige camping met een fantastische leiding

Wij vonden deze camping fantastisch. De caravan was super netjes en schoon. Ook goede bedden. De omgeving is ook prachtig. Je moet wel met de auto op pad, maar er is genoeg te zien. Ik had veel rugpijn en moest ook tweemaal het ziekenhuis bezoeken. De kinderen zijn toen geweldig opgevangen. Wij zijn Didier (eigenaar) en Liesbeth heel erg dankbaar voor de goede zorgen.

• 8Farm. De Meij22-08-2019

Heerlijk!

Leuke camping met een speelpark beneden om de camping heen, vrij toegankelijk voor gasten. Hier is ook de animatie en alle activiteiten. Dit zorgt voor een rustige camping om te staan. Wij stonden in het rondje boven bij het zwembad. Deze is niet supergroot, maar wel leuk. Let op......de rest van de camping is in terrassen. Goed voor de kuitspieren! Mooi en schoon sanitair, 4x per dag schoongemaakt. Nederlands sprekende dame bij de animatie, erg fijn! Leuke stranden in de buurt en mooie kustlijn. Quimper is leuk om te bekijken en Audierne ook. Brood te bestellen op de camping en prima pizza's af te halen. Het restaurant straalde niet zoveel sfeer uit, maar het eten was prima. Het zou fijn zijn als er boven ook nog een speel gelegenheid zou zijn, maar naar wat ik begrepen heb, was deze eigenaar er pas sinds een jaar en wilde ook nog dingen gaan aanpakken en verbeteren. Super vakantie gehad

• 9Staat v/h sanitair

• 9Tamar09-08-2019

Super fijne camping!

Ik had een week een stacaravan via touroperator geboekt. Mooie caravan en fantastische camping! Het zwembad op het park is niet heel groot, maar was nooit te druk. De kinderen van 7 en 9 hebben zich hier prima vermaakt! Heel prettig is dat je als campinggast vrij gebruik mag maken van het speelpark dat op 5 minuten lopen (via een veilige weg op de camping zelf) naast de camping ligt. Hier is veel te doen zoals een groot air kussen, trampolines, een rodelbaan en de glijbanen! Bij de glijbanen is continu toezicht en ze letten goed op het naleven van de regels zodat het altijd veilig is en geordend gaat. Ook hier was het nooit te druk. De midgetgolf op de camping en op t park zijn gratis te gebruiken. In de omgeving is ook veel te doen zoals een indoor speeltuin, klimbos en grote buitenspeeltuin. Deze camping is echt een aanrader als je met kinderen tot een jaar of 12 reist!!

• 8Eetgelegenheden

• 7Deborah01-08-2019

Prima

Leuke rustige camping, maar voor ons geen 2e keer. Oudste is 10 en zwembad was vrij klein. Voor hem niet veel uitdaging meer... Het park/speeltuin wat erbij zit is wel erg leuk, maar wat wij jammer vonden, dit is de enige speeltuin. Op de camping zelf zijn geen speeltuintjes...en dan is het wel heel erg lastig om je kinderen in de gaten te houden, of je moet altijd mee gaan als ze gaan spelen... Bij de waterglijbanen die bij het park zaten waren ze heel streng. Je mocht nog net lachen als je eraf ging... De animatie deed erg hun best. Maar toch had ik overdag meer ‘spelletjes’ verwacht voor de kinderen.

De pizza’s op de camping zijn echt een aanrader! Het strand bij penhors is super leuk (vooral met eb: krabbetjes vangen was favoriet). Verder qua weer gaat het wel alle kanten op. Regen en zon gehad. Geen 2e keer voor ons. Volgend jaar echt de zon voor ons en meer zwembad plezier voor de oudste. Al met al prima gehad.

• 2018
    7fam. eenkhoorn19-08-2018

geweldige vakantie gehad

twee weken op deze camping gestaan, mooie camping, net sanitair, leuk zwembad en een geweldig animatieteam, animatie verspreid over de hele dag maar niet teveel, zowel in het nederlands als engels en frans, de nederlandse meiden waren top!. enige minpuntje, je kunt alleen koffie drinken beneden in het park en er zijn geen nederlandse snacks te verkrijgen, de dames van de animatie hadden wel kroketten welke zij met liefde deelden met enkele nederlandse families, nogmaals bedankt dames.

• 8Patricia18-08-2018

Mis het camping gevoel.

Het is echt een park, wij dachten dat het een camping was maar er zijn maar weinig camping plekken. Wij stonden op een rijtje van 4 met tegenover ons huur accommodaties. Park zelf is zeer goed onderhouden, zwembad in zeer goede staat en sanitair altijd schoon. Winkeltje waar je wat basis boodschappen kan halen. Je kan wat snacks en pizza afhalen in de snackbar. Wat wij misten was een gezellig restaurant/bar op De camping zelf. Dit is namelijk op het speelpark en niet op de camping. Wij misten het camping gevoel.

Aanraders: strand van Penmarch. Prachtig helder water waarbij je bij eb rotsen te Voorschijn ziet komen uit de oceaan. Zandstrand ook erg fijn.

La point du Raz, prachtig! Goede schoenen aantrekken.

Avondmarkt op donderdag in locronan.

Hoofdstad van Bretagne, quimper is ook zeker een bezoekje waard.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Stefan18-08-2018

heerlijke vakantie gehad

Goed onderhouden camping met een top animatie team. Schone grote caravan met ruime buitenplaats. Franse/Engelse/Duitse en Nederlandse campinggasten. Mooie omgeving, vooral het plaatsje Locronan met een avondmarkt en Pointe du Raz. De animatie is in drie talen wat wij als echte meerwaarde hebben ervaren. Animatie (Megan en Quirine) in de ochtend voor de kleine kinderen, in de middag en avond ook voor oudere kinderen en volwassenen, hebben er mede voor gezorgd dat onze kids van 13 en 15 jaar het heel erg naar hun zin hadden.

• 7Staat v/h sanitair

• 7MoensW06-08-2018

Mooie, rustige camping !

Deze camping is ons zeer goed bevallen. Het was tijdens ons verblijf een zeer rustige camping, waar het lekker vertoeven was. De mensen van de camping en het personeel waren allemaal zeer vriendelijk, wat zeker een extra troef is. Het zwembad is niet zo heel groot en er zijn wat weinig ligstoelen, maar door de gratis toegang tot het speelpark is dit niet echt een nadeel. Wel rekening houden dat de lokale bevolking ook toegang heeft tot dit speelpark, zodat het er soms wat aan de drukke kant is. De glijbanen in het speelpark zijn wel pas open om 14uur en dit tot 19uur. Wij hadden wel gehoopt dat de glijbanen een bepaalde tijd gereserveerd zou zijn voor de campinggasten, want nu was het er met momenten te druk voor onze zoon. Ook heel veel bezienswaardigheden in de buurt (straal van 50km) waaronder point du raz, Benodet, Concerneau en Quimper. Tot slot, een camping waar we in de toekomst zeker nog eens naar terug zouden kunnen gaan.

• 9Vivian03-08-2018

Super camping

Voor de 2e keer dit jaar op deze camping geweest en we komen zeker weer terug! Het is een net onderhouden camping en groen aangelegd. De plaatsen zijn ruim opgezet. Het personeel is allemaal super vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels, Frans, Nederlands of Duits Er ligt een grote super markt op 3 min rijden van de camping.

s ochtends hebben ze vers afgebakken broodjes in het winkeltje deze kun je de dag van te voren reserveren zodat je zeker bent van een heerlijk ontbijt De meiden van de animatie hadden volop activiteiten en deden dit heel leuk met veel enthousiasme. Ook de Franse jongen in de bar is altijd in voor een praatje.

De omgeving heeft mooie bezienswaardigheden, wij zijn nog steeds niet uitgekeken hier!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 10Evelien04-07-2018

Mooie camping

Zeker een aanrader met kinderen

• 10Staat v/h sanitair

Anders

12 tips over Camping Domaine de Bel Air

• Nicole de Water, 12-08-2013

Ongeveer een kwartiertje rijden vanaf de camping liggen brede uitgestrekte stranden. Wij gingen altijd naar het strand bij Treogat. Heerlijk rustig, zelfs in het hoogseizoen. Honden mogen mee naar het strand.

Samenvattend: TOP CAMPING!

• erwin_leenders, 11-09-2013

Point du Raz is wel mooi, maar niet zo spectaculair als men daar zelf beweert.

• Lotteke, 29-07-2012

Het winkeltje stelde ook niets voor en je moest iedere dag je brood bestellen maar in het dorp zat een grote super U. En als je een grote caravan hebt+voortent en een tentje voor de kinderen kan je het op 1 plaats niet kwijt.

14 vragen over Camping Domaine de Bel Air

• cindy, 15-07-2017

zwembroek

Hallo, heb volgens mij ergens gelezen dat zwemshorts niet toegestaan zijn. Kan iemand dit bevestigen? Mvg cindy

• Juutje-82, 11-08-2015

Weer

Wij vertekken overmorgen naar deze camping. De weersvoorspellingen zijn niet zo best helaas... Heeft iemand nog tips voor binnen uitstapjes? Is het weer vaak echt zo slecht of is het vaak maar een dagdeel slecht? Alvast bedankt!

• AH, 17-01-2015

voetbalveld

Weet iemand of er ook een voetbalveld is of een pannakooi/pannaveld ?

Zo ja, waar is deze gelegen?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 12-16 jaar ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig