Camping Domaine de Bel Air

107 reviews over Camping Domaine de Bel Air in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

fam. eenkhoorn,
19-8-2018

twee weken op deze camping gestaan, mooie camping, net sanitair, leuk zwembad en een geweldig animatieteam, animatie verspreid over de hele dag maar niet teveel, zowel in het nederlands als engels en frans, de nederlandse meiden waren top!. enige minpuntje, je kunt alleen koffie drinken beneden in het park en er zijn geen nederlandse snacks te verkrijgen, de dames van de animatie hadden wel kroketten welke zij met liefde deelden met enkele nederlandse families, nogmaals bedankt dames.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mis het camping gevoel.

Patricia,
18-8-2018

Het is echt een park, wij dachten dat het een camping was maar er zijn maar weinig camping plekken. Wij stonden op een rijtje van 4 met tegenover ons huur accommodaties. Park zelf is zeer goed onderhouden, zwembad in zeer goede staat en sanitair altijd schoon. Winkeltje waar je wat basis boodschappen kan halen. Je kan wat snacks en pizza afhalen in de snackbar. Wat wij misten was een gezellig restaurant/bar op De camping zelf. Dit is namelijk op het speelpark en niet op de camping. Wij misten het camping gevoel.

Aanraders: strand van Penmarch. Prachtig helder water waarbij je bij eb rotsen te Voorschijn ziet komen uit de oceaan. Zandstrand ook erg fijn.

La point du Raz, prachtig! Goede schoenen aantrekken.

Avondmarkt op donderdag in locronan.

Hoofdstad van Bretagne, quimper is ook zeker een bezoekje waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

heerlijke vakantie gehad

Stefan,
18-8-2018

Goed onderhouden camping met een top animatie team. Schone grote caravan met ruime buitenplaats. Franse/Engelse/Duitse en Nederlandse campinggasten. Mooie omgeving, vooral het plaatsje Locronan met een avondmarkt en Pointe du Raz. De animatie is in drie talen wat wij als echte meerwaarde hebben ervaren. Animatie (Megan en Quirine) in de ochtend voor de kleine kinderen, in de middag en avond ook voor oudere kinderen en volwassenen, hebben er mede voor gezorgd dat onze kids van 13 en 15 jaar het heel erg naar hun zin hadden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie, rustige camping !

MoensW,
6-8-2018

Deze camping is ons zeer goed bevallen. Het was tijdens ons verblijf een zeer rustige camping, waar het lekker vertoeven was. De mensen van de camping en het personeel waren allemaal zeer vriendelijk, wat zeker een extra troef is. Het zwembad is niet zo heel groot en er zijn wat weinig ligstoelen, maar door de gratis toegang tot het speelpark is dit niet echt een nadeel. Wel rekening houden dat de lokale bevolking ook toegang heeft tot dit speelpark, zodat het er soms wat aan de drukke kant is. De glijbanen in het speelpark zijn wel pas open om 14uur en dit tot 19uur. Wij hadden wel gehoopt dat de glijbanen een bepaalde tijd gereserveerd zou zijn voor de campinggasten, want nu was het er met momenten te druk voor onze zoon. Ook heel veel bezienswaardigheden in de buurt (straal van 50km) waaronder point du raz, Benodet, Concerneau en Quimper. Tot slot, een camping waar we in de toekomst zeker nog eens naar terug zouden kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super camping

Vivian,
3-8-2018

Voor de 2e keer dit jaar op deze camping geweest en we komen zeker weer terug!

Het is een net onderhouden camping en groen aangelegd. De plaatsen zijn ruim opgezet. Het personeel is allemaal super vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels, Frans, Nederlands of Duits

Er ligt een grote super markt op 3 min rijden van de camping.

s ochtends hebben ze vers afgebakken broodjes in het winkeltje deze kun je de dag van te voren reserveren zodat je zeker bent van een heerlijk ontbijt

De meiden van de animatie hadden volop activiteiten en deden dit heel leuk met veel enthousiasme. Ook de Franse jongen in de bar is altijd in voor een praatje.

De omgeving heeft mooie bezienswaardigheden, wij zijn nog steeds niet uitgekeken hier!

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie camping

Evelien,
4-7-2018

Zeker een aanrader met kinderen

Gereisd anders in juli 2018

Leuke tijd beleefd

De,
25-6-2018

Propere, goedwerkende douches. Proper onderhouden, dichtbij mooie dorpjes, mooi zwembad, dichtbij supermarkt. Vriendelijk personeel dikke pluim voor de 2 Nederlandse jonge dames!

Niet geschikt voor mindervalide personen, weinig privacy op de terrassen van de huisjes, buiten het zomerseizoen niets open op de camping in de week. Minigolf is gratis maar de banen waren dan ook zeer verouderd. En de BBQ die je kan huren is nieuw in de supermarkt 20€ nu betaal je 10€ voor een opgeroeste bijna uiteenvallende BBQ per week.

Maar we hebben een aangenaam verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuke camping

Mariska,
14-9-2017

Wij hebben de eerste week van september doorgebracht op de camping. Erg leuke camping met gastvrij en enthousiast personeel. Er is veel te doen in de omgeving (Quimper, Douarnenez, Bénodet, Glénan-archipel, Pointe du Raz). Zwembad was wel wat aan de koude kant. De staat van het verblijf was ook goed! Erg lekker gegeten bij Tante Marie en Penn Ar Bed. Kortom, een fijne vakantie gehad op Domaine de Bel Air!

Gereisd met partner in september 2017

Ontzettend fijne vakantie!

Vermeegen,
5-9-2017

Onze mobile home hadden geboekt bij touroperator.

De mobile home was erg mooi en zeer compleet ingericht. De ligging van de mobile home was geweldig. Wij zaten in nummer H94, gelegen achteraan de camping tegen het pretpark aan.

Animatie op de camping was in 1 woord geweldig! Zij spraken ook Nederlands wat voor onze kids heel fijn was. Er wordt veel georganiseerd zonder dat er extra kosten bijkomen.

Zwembad was leuk maar ondanks dat het verwarmd was wel erg koud.

Camping zelf is zeer goed onderhouden en vooral erg schoon.

Medewerkers receptie zijn heel vriendelijk en kunnen veel vertellen over de omgeving.

Camping grenst aan een ontzettend leuk pretpark waar je gratis toegang toe hebt.

Omgeving:

Super U op 2 minuten rijden

Quimper op 20 minuten, gezellig stadje met een pleintje vol crêperies en mooie kathedraal

Leuke kleinere dorpjes en strandjes in de omgeving.

Je hebt wel echt de auto nodig om ergens te komen.

Restaurant niet al te groot, pizza's zijn erg lekker en vers

Wifi vonden wij wel erg prijzig, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fijne tijd gehad

Cindy van der Waal,
14-8-2017

Fijne camping.

Genoeg te doen voor jongere kinderen. Met tieners zou ik er niet naar toe gaan.

Prachtige stranden in de buurt.

Mooie visvijver op het park met grote karpers en zeelten.

Avondmarkt in lockronan is een aanrader.

Grote supermarkt op 5 minuten.

Voor mensen die slecht ter been zijn geen goede keus, camping is op helling gebouwd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Bel Air in Landudec (Finistere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.