Reviews over Landéda

Fam van Aarle,
    20-8-2018

Wij vonden het een geweldige camping, wel geen drankje te krijgen in de kantine. Maar veel muziek, in alle varianten, ook het echtpaar zelf, zongen prachtig. Wij hebben zoiets nog nooit meegemaakt, de camping was eigenlijk vol, we konden voor 3 dagen terecht, maar we wilde zo graag blijven . EN hebben 3 keer de caravan verzet , door goed overleg met de eigenaar. We kregen een prachtige CD mee van de muzikale gasten en van hun zelf. We hebben heel de terugweg nog genoten van hun muziek. Dus hartelijk dank daarvoor .

super mooie camping

martine,
    1-7-2017

mooie camping met prima sanitair, wordt meerdere malen per dag gepoetst, heel mooie fiets en wandel wegen, direct gelegen aan het strand, een echte aanrader

een camping waar wij elk jaar terug komen

Daniel en Arlette,
    27-5-2017

Zeer vriendelijke ontvangst.Mooi onderhouden.Mooie grote plaatsen.Goed onderhouden sanitair.Ligt aan de Aber W'rach en zeer mooi om te gaan wandelen.Naast de camping is er een kleine winkel voor levensmiddelen en brood die vanaf 15 mei elke morgen 2 uur open is.Buiten het seizoen zeer rustig maar in de verlengde weekends en bij mooi weer heb je regelmatig nachtlawaai vanop het strand.Blijkbaar vieren de jongeren daar in het weekend feest.Daar zou de politie iets moeten aandoen.Spijtig dat de camping ook niet afgesloten is voor strandgangers want die komen zo maar gebruik maken van het sanitair.

Zeer rustige camping

Fam. Joling,
    31-7-2010

De camping ligt perfect. Je loopt zo naar het strand. Kunt mooie wandelingen maken. De eigenaren doen hun uiterste best en je voelt je ook welkom als je op de camping komt. Nadeel wel is dat de grote mobilhome een deurhoogte heeft van 1.75 mtr.! Dus je moet echt bukken bij het naar binnen en buiten gaan van de caravan. Deze mobilhome is ook wel wat ouder, maar dat is niet te merken aan de inrichting. Keurig. Lag een fles cider in de koelkast. Stapeltje informatie op tafel en ook stond er een bloemetje op tafel. Alleen het matras in de ouderslaapkamer wat ronduit slecht. Erg jammer, want we hebben enorm genoten. Let wel op: toen wij weggingen (24 juli) was er een invasie van duitsers!

Een rustige schone camping aan zee met een groot strand om

R Buurmans,
    28-7-2005

Een rustige schone camping aan zee met een groot strand geschikt om te(caite) surfen

vriendelijke eigenaar's meertalig

per dag andere maaltijden te verkrijgen

winkeltje om de hoek

s'avonds enige bezig heden(o.a.Bretons Dansen)niet echt geschikt voor de jeugt

Landéda scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews