Géén boekingskosten

• 6.6Staat v/h sanitair
  • 4.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

232 Reviews over Kervilor

• 6Nynke12-08-2022

Mooie camping maar veel lawaai

Mooie schone, overzichtelijke camping, veel te doen voor de kids. Het zwembad vonden ze geweldig. Verder veel Fransen en een paar keer in de week tot laat muziek, vooral heel luid. Voor ons niet voor herhaling vatbaar!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Marijke03-08-2022

Fijne camping

Een fijne gezinscamping. Voor onze kinderen van 5, 8 en 11 jaar genoeg te doen. De camping is compact waardoor het niet te druk is en kinderen prima zelf op pad kunnen om de alles te ontdekken.

• 6Floor24-07-2022

Mooie schone camping met een maar

Nogmaals alles was schoon, het zwembad zag er goed uit en de plekken waren ruim. Daarnaast was er een grote speeltuin en een minigolf baan. Een groot nadeel was het engels van het personeel, met name in het restaurant. Zelfs als je een frietje bestelt of wat te drinken snappen ze er niks van. Dit geeft geen welkom gevoel. Dus als Nederlander zou ik daardoor niet perse vaker heen gaan. Camping zelf is verder schoon en mooi plekje.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8A. Ruinemans05-01-2020

Wat een fijne vakantieplek.

Wat hebben wij allen genoten op deze camping. Superzwembad voor onze 4,5,6-jarigen, met glijbanen. Maar ook oudere kinderen vermaakten zich er prima. Is toezicht bij het zwembad. Wat hebben ze het hier leuk gehad. Ook mooie speeltuin, met voor elk wat wils (pingpongtafels, kabelbaan, voetbalterrein, op bepaalde tijden springkussens). Het overgrote deel van de gasten is Frans, misschien 5% van de campinggasten is Nederlands. Er wordt 's avonds vaak iets georganiseerd vlakbij het restaurant, dat duurt dan tot ca 23.00uur. Maar het is gezellig als je erbij bent, en als je er niet bent, heb je er ook geen last van. Je hoort het misschien wel, maar het is zeker niet storend. Wij stonden wat verder van het restaurant af, dat scheelt misschien, maar wij hebben ons er geen enkele keer aan gestoord. Vriendelijk personeel op de receptie, eigenaar ook vriendelijk. sanitair is in 1 gebouw verouderd, maar schoon genoeg. Elders is het prima.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6E. de Jong13-08-2018

Teveel lawaai.

leuk en goed zwembad, mooie grote speeltuin met minigolf, tafeltennis en springkussens. 2 sanitair blokken, waarvan 1 oude en 1 nieuw. De plekken variëren in grootte maar de meeste voldoende groot genoeg. Elke dag disco, zanger, karaoke tot 23.30 uur, vanaf 24.00 uur stil. Goede vakantie gehad omdat wij veel weg waren naar de stranden toe in Carnac etc. maar wij vonden het teveel lawaai, zelfs herrie op de camping. Eigenlijk staat altijd de muziek hard aan, op het zwembad, of in de bar van 's ochtends tot 's avonds. Verder over het algemeen Fransen, hier en daar een verdwaalde Nederlander. Wij gaan hier niet meer naar toe, misschien dat het voor een ander niet uitmaakt.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Nicole01-08-2018

mes filles étaient en mobilhomme ce serai bien de boucher les trous en bas de l'escalier car ma fille est tombée le jour de rendre les clés dechirure de la maleole un petit os cassé

• 8Marilyn31-07-2018

très bon séjour

Bon séjour malgré un vis à vis un peu trop prononcé à notre goût. Très mauvais réseau orange, nous ne pouvions ni passer ni recevoir des appels téléphoniques, ayant eu besoin de contacter un médecin durant notre séjour c'est assez handicapant.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Isabelle31-07-2018

Si le mobil home (Pacifique) a tenu toutes ses promesses de confort et de propreté, l'espace extérieur attendu autour était inexistant et les photos du site étaient trompeuses. Impossible d'utiliser les transats mis à notre disposition. Les locations sont trop proches les unes des autres. La wifi disponible 30 minutes (quand ça fonctionne) toutes les 6 heures à l'aide d'un code et uniquement au bar/snack est inimaginable en 2018. Pas de couverture réseau sur l'ensemble du camping. Sinon Camping tranquille (en juillet), propre et idéal pour les familles. Des animations plutôt discrètes et adaptées à la clientèle. La situation géographique du camping est excellente. Accueil agréable et personnel à l'écoute.

• 8Emilie30-07-2018

Beau camping

Le seul regret est le manque d animation mais un camping propre familial et calme

• 10Eetgelegenheden
  • 7Aurelie29-07-2018

Super camping. C'est dommage qu'il ne soit pas les

Le Mobil home était vraiment super, le camping également. L'environnement nous a moins plu car nous le trouvons trop éloigné de la mer et dans une ville trop huppée qui ne nous correspond pas trop.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar