Camping Kervilor

23 reviews over Camping Kervilor in het Nederlands

Teveel lawaai.

E. de Jong,
13-8-2018

leuk en goed zwembad, mooie grote speeltuin met minigolf, tafeltennis en springkussens. 2 sanitair blokken, waarvan 1 oude en 1 nieuw. De plekken variëren in grootte maar de meeste voldoende groot genoeg. Elke dag disco, zanger, karaoke tot 23.30 uur, vanaf 24.00 uur stil. Goede vakantie gehad omdat wij veel weg waren naar de stranden toe in Carnac etc. maar wij vonden het teveel lawaai, zelfs herrie op de camping. Eigenlijk staat altijd de muziek hard aan, op het zwembad, of in de bar van 's ochtends tot 's avonds. Verder over het algemeen Fransen, hier en daar een verdwaalde Nederlander. Wij gaan hier niet meer naar toe, misschien dat het voor een ander niet uitmaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Alles perfect in orde,zeer vriendelijke mensen en vooral

Peter,
21-7-2018

Alles perfect in orde,zeer vriendelijke mensen en vooral een propere camping.

Gereisd anders in juli 2018

De wc's vonden we erg tegenvallen

Gouda DANIEL,
24-8-2017

De wc's vonden we erg tegenvallen. Was niet goed schoon en stonk. Integenstelling tot de wc's bij het zwembad. Die waren netjes.

Gereisd anders in augustus 2017

Deze camping via internet gevonden.

+Een niet al te grote camping. +Paar kilometer van de strandjes met de auto +Trinite sur Mer op 20 min. loopafstand. +Glijbanen zijn leuk. +Pizza's uit de pizzakar zijn lekker. +Er is een voetbalkooi. +Sanitair werd goed schoongemaakt. +We konden een tafel en stoelen gratis lenen.

• Van tevoren plek gereserveerd. Bleek uiteindelijk toch te klein, waardoor de auto ergens anders moest staan.
  • Er zijn weinig Nederlanders, wat onze kinderen wel jammer vonden. Echter door het meedoen aan de wekelijks gehouden voetbal toernooien hadden ze toch snel Franse vrienden.
  • De snackbar is redelijk duur.
  • 's nachts erg rumoerig door rondhangende jeugd. Hier aantal keren wat over gezegd, maar hier werd niets aan gedaan. Wij zijn hierdoor eerder weggegaan. Een "goede reis' bij het weggaan kon er helaas niet vanaf. Jammer. Wij gaan niet meer naar deze camping...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

nick
14-8-2016

Alles netjes en prima. Leuk voor de kinderen vanwege het zwembad met de mooie glijbanen. Dicht bij de zee en het centrum. Caravan was schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Was een mooie camping.

Hans Vink
2-8-2016

Kervilor was een hele mooie camping met ruime kampeerplaatsen voor caravans en/of tenten. Helaas staan er ook hier nu overal op de camping mobilhomes wat het karakter van een camping veranderd. Camping was in juli bijna voor 50% leeg. Verder erg luidruchtig door 4x per week een muzikaal spektakel bij de bar; 2x disco, karaoke of muzikaal optreden. Dat duurt dan tot zeker 23.30 uur waardoor kleinere kinderen dus 4 avonden niet kunnen slapen. Jammer. Management was niet gevoelig voor argumenten om bv eerder te stoppen of misschien maar 2x per week aangezien het toch niet druk was. Zelfs in het overdekte zwembad werd luidruchtige muziek gedraaid overdag.!! Sanitair is sterk verouderd en zekere aan vervanging toe. Op de kampeerplaats zelf is geen stroompunt of watertappunt. Dat moet van een centraal punt elders komen, waardoor bv mijn stroomkabel (25 mtr.) te kort was. Verbeteringen zullen niet meer worden uitgevoerd denk ik, aangezien er steeds meer mobilhomes op het terrein komen die zelf voorzienend zijn. Jammer want de camping ligt erg mooi t.o.v. Trinité wat een super gezellig plaatsje is met veel leuke restuarantjes en terrasjes. Wij moeten dus op zoek naar een andere camping. Gelukkig zijn die er vast wel.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping heerlijk vertoeven

Marcel van Vlet
1-8-2016

Waren hier met 3 kinderen van 14 12 en 6. Geweldige plaatsen. Qua oppervlakte per plek tippen hier maar weinig campings aan. Mooie afgescheiden plaatsen en goed bijgehouden hagen. Speeltuin en zwembad top. Vooral Franse en Engelse gasten. Bewaking zorgt ervoor dat pubervolk zich op de juiste plaatsen ophouden. Goed zwembad en vers brood op de camping. Echt hele goede tijd gehad. Mooie uitvalbasis van bezoeken aan megalith site of Quimper/Vannes. Echt een aanrader. Ondergewaardeerd volgens ons)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Tevreden

Janssen
16-9-2015

Vriendelijk personeel, spreekt merendeels goed Engels. Wij reisden met een eigen caravan. De plekken zijn ruim genoeg voor een grote caravan met voortent en luifel, en de auto past dan ook nog op de plek. Zwembad klein, en bij drukte te vol, glijbanen volgens de kinderen Sanitair is gedateerd en vertoont achterstallig onderhoud. Er werd meerdere keren per dag schoongemaakt, maar helaas wel met de Franse slag: met dezelfde spons werd eerst het toilet en daarna de wasbak schoongeveegd. Douchevloeren vaak vies, er ontbreken trekkers. Eten stelt niet veel voor, alleen patat met worstjes. Wel goed geregeld dat er vrijwel elke avond een eet-wagen komt: 2 maal per week pizzza (super), eenmaal crêpes, eenmaal snoep. Brood op de camping was niet lekker, slecht afgebakken en de croissantjes leken er niet eens op,; gelukkig ligt Trinite op 2 km, en hier liggen diverse bakkerijen met heerlijk brood. Goede uitvalsbasis voor deze prachtige streek.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super ! voor herhaling vatbaar

anja baetens
25-7-2015

Camping Kervilor is een camping waar zowat alles aanwezig is: zeer leuk zwembad (ook als het wat minder weer is) ruime plaatsen, zo goed als perfect proper sanitair (werd 2 à 3 keer per dag schoongemaakt), vriendelijke uitbaters, zeer vaak kraampjes met warm eten beschikbaar (pizza, bretoense pannenkoeken, ...) brood elke ochtend, klein winkeltje. Mijn eerste ervaring op een wat grotere camping maar zeeeeer goed meegevallen, familiale sfeer, niet het idee dat je op een groot "bedrijf" zit. Als er dan toch een minpuntje moet zijn: zwakke verlichting 's nachts en geen wifi op de campeerplaatsen (wel aan de bar met zelfs stopcontacten voor laptops). Zeker voor herhaling vatbaar. Dicht genoeg tegen de zee (10 min rijden)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping, heerlijke vakantie

Miranda
22-8-2014

Bij aankomst erg vriendelijke ontvangst. We konden uit meerdere plekken kiezen. Vooral het zwembad was erg fijn: warm, voldoende speelmogelijkheden (glijbanen). Vanaf de camping kun je prima fietsen. la trinite gezellig stadje, niet te toeristisch. Schitterende omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kervilor in La Trinité sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kervilor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.