Camping Les Falaises

Super gastvrij!

Annemieke van Zweeden
26-8-2018

Zeer gastvriendelijk camping.

Super onthaal toen wij zaterdagavond na 2 campings in de stromende regen hier zo fijn ontvangen werden.

camping aan zee. wij waren met een campertje en hadden vanaf onze plek geweldig uitzicht op zee. langs de camping loopt het wandelpad GR 34. hondjes zijn welkom op de camping. douches en wc zijn niet nieuw, maar wel schoon. de eigenaresse van de camping is heel vriendelijk. een speelweide voor kinderen met pingpong tafel aanwezig.op het strand een leuk restaurant.

2006

Slecht sanitair op deze camping

Hans van der Linden
24-8-2006

Slecht sanitair op deze camping. Je verwacht niet dat je na 3 dagen nog steeds in het water moet staan van degene die voor je een douche nam. De campingbaas kwam niet verder dan het verhaal dat kinderen kiezeltjes in de afvoer gooien. Klagen over een koude damesdouche en een douchedeur die niet kon worden afgesloten hielp niet.

Toiletten en douches werden onvoldoende schoongemaakt, vieze boel. 2x per dag is onvoldoende op een bomvolle camping.

Er zijn geen koudwaterkranen op het terrein, alleen in de santairgebouwen. De watertank van de caravan vullen met koud water kon alleen met de tuinslang bij het receptiegebouw, je krijgt zo'n tank niet onder de kraan van een spoelbak.

We zijn in juli 2006 een aantal dagen blijven staan vanwege de erg mooie kust en de koele zeebries. Onze eindconclusie is dat het geld op deze viersterrencamping veel te gemakkelijk wordt verdiend.

Een prachtige camping gelegen aan zee

Sarah
    7-6-2006

Een prachtige camping gelegen aan zee. Mooie ruime plekken, maar wel scheef. Wil je geen bestaande plek, maar erens onderaan de camping bij het bos waar nog niet gemaaid is? Dan komen ze gelijk om het stukje voor je te maaien. Eigenaars zijn vriendelijk. Sanitair kan nog weleens verschillen. Het ene jaar uitstekend, warme douches en schoon. Het andere jaar lauwe douches en vies. Nergens staan prullenbakken waar mensen hun oude shampooflessen enz. in kwijt kunnen. Voor kinderen is er een speeltuin en pingpongtafel. Deze gaat dicht om 23.00 uur. Daarna gaan de jonge lui meestal de duinen in of naar het strand om een kampvuur te maken. Ontzettend gezellig!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Falaises in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Falaises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.