Camping Kersioual

Laatste review

Prima, rustige, nette camping

René Masselink,
28-8-2009

We zijn dit jaar voor het eerst naar deze camping geweest. Prima camping, weinig animatie voor kinderen, wel twee speelvelden (1 voor kinderen tot 11 jaar met speeltoestellen, en 1 voor oudere kinderen met goals, tafeltennis enz). Elke paar dagen een activiteit voor campinggasten (karaoke, barbeque, Jeu de boue-toernooi, enz). Geen zwembad, maar 200 meter van het strand gelegen. Zeker een aanrader als je voor weinig geld een sobere, maar nette camping zoekt.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Camping Kersioual in het Nederlands

Prima, rustige, nette camping

René Masselink
28-8-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kersioual in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kersioual zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.