Camping Kerleven

2 reviews over Camping Kerleven in het Nederlands

Uitstekende camping

Wim
24-8-2016

Camping die alles heeft, inclusief mooi zwembad en 2 minuten lopen naar een strand

Gereisd met partner in juli 2016

Schappelijk geprijsde stacaravans, in privé eigendom. Toen wij er waren waren we de enige buitenlanders op de camping; verder Fransen. Veel kinderen op de camping, zwembad aanwezig met glijbanen. Voor tieners weinig te beleven.

Mooi strand, aan de overkant van de weg. Het dorpje en de jachthaven zijn vlakbij, leuk voor een avondwandeling, ook een aantal restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kerleven in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kerleven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.