Camping Kérantérec

Camping Kérantérec
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kérantérec voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Kérantérec in het Nederlands

Camping De Keranterec is een prettige camping met een aan

D.P. Poelemeijer
22-5-2007

Camping De Keranterec is een prettige camping met een fraaie ligging, direct aan de baai. De kampleiding is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier al jaren met onze caravan. De plaatsen zijn ruim en afgescheiden door hagen. De meeste plaatsen hebben een eigen waterpunt en putje voor de afvoer van afvalwater. Uiteraard zijn alle plaatsen voorzien van electra aansluiting (10 Amp), zodat de stoppen er niet onmiddellijk uitvliegen. Dus wij bevelen deze camping van harte aan.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Toute l'équipe du camping, Gérante, 5-6-2018

Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis.

Nous sommes ravis de vous savoir fidèles depuis des années à notre camping et c'est un plaisir de vous accueillir tous les ans =)

A bientôt!

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.