Camping Kérantérec

Camping Kérantérec
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kérantérec voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Kérantérec in het Nederlands

Leuke camping met fantastisch uitzicht op de baai!

Fam. Olieboot
1-7-2014

Campin Kernaterec is echt een hele leuke camping, niet te groot en massaal maar wel veel sta caravans. Wij stonden op het gedeelte richting de zee ( Baai) en hadden een fantastisch mooie plek met uitzicht op het water. Echt super, er stonds zelfs een appelboompje op onze kampeerplaats. het op de plek neer zetten van de caravan was nog wel een ;astige klus omdat de plaatsen terrasvormig zijn aangelegd en de inrit van de plek aan een steil aflopend weggetje lag. Het zwembad is ruim en leuk opgezet met 2 glijbanen en een overdekt zwembad. Daarnaast nog een groter buitenzwembad. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk vis eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.