Camping Kérantérec

Weer vandaag20°
Camping Kérantérec
8,6

5 reviews over Camping Kérantérec in het Nederlands

Rustige camping met mooi zwembad.

Fam. Mooij
29-7-2011

Een mooie rustige camping. Ziet er netjs en verzorgd uit, mooie beplanting. Prachtig zwembad. Ruime plaats. Wij verbleven in een sta caravan. Schoon en netjes. Tip: Neem een luchtbed mee indien je een vijfde/zesde slaapplek wil maken van het opklapbed in het woongedeelte. Je voelt namelijk de stangen.... Mooie verande aan de caravan twee ligbedden bij de stacaravan. Van het winkeltke, restarant, bar, animatie moet je niet teveel voorstellen. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Stranden vielen ons tegen. Die zijn in Zuid Bretegne aanmerklijk breder, langer en mooier. We hadden in tegenstelling tot de rest van Frankrijk mooi weer. Het is go,ed vertoeven op de camping. Aardig personeel. De huidige Zoover beooordeling (8,2) vonden wij wat aan de hoge kant. De camping is overigens beslist een aanrader maar dan voor een week a twee weken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

karin
20-3-2011

Camping Kérantérec is een mooie camping. Het heeft ook een goede ligging aan de baai en als je geluk hebt heb je uitzicht op de baai. Wij konden het helaas maar net zien. Je kan hier ook lekker eten. Er is maar een heel klein winkeltje voor chips enz. dus dat stelt niet veel voor. Als je een rustige vakantie wil moet je hierheen gaan. Met kinderen is er niet veel te doen. Er is wel een zwembad, maar het buitenbad was heel koud. Er zijn ook bijna geen Nederlanders. Het is niet warm in Bretagne, dus in de zee zwemmen is veel te koud. Dus: fijne camping voor mensen die graag rust willen, minder fijne camping voor mensen die veel actie willen (op de camping dan, want je kan wel mountainbikes huren en kanoën).

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige camping

keranterec
6-1-2011

De camping is erg rustig. Op de camping is niet veel te doen omdat het klein is. Ook niet voor kinderen. Het strandje op de camping stelt niet veel voor, maar vlakbij is er wel een mooi groot strand. Wie graag warm weer wil hebben, moet niet naar Bretagne gaan, want het is hier ongeveer 20 graden in de zomer. Er is een mooi zwembad, alleen buitenbad is heel koud. Het binnenbad is ook niet heel warm, maar dat is wel te doen als je bezig bent. Het is niet druk in de baden, dat is een voordeel. Je kan ook mountainbikes lenen op de camping, want het weer in Bretagne is perfect om te fietsen. E Er zijn bijna alleen maar Fransen, er is lekker eten en een handig klein winkeltje.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Kérantérec voor je op een rij gezet:

Rust voor rust zoekt en actie voor wie actie wil

Jannie Hoonderd
23-8-2010

Prachtige ruim opgezette terrascamping met uitzicht over de baai en met voor elk wat wils. Als je rust zoekt, zit je hier goed. Maar ook als je actief wilt zijn, kun je uit de voeten. Er is een klein strandje direct bij de camping maar dat stelt niet zoveel voor. Je kunt echter via de naastgelegen camping Le Saint Laurent het pad langs de kust volgen en dan ben je in een wip bij het grote strand van Kerleven. Wij hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie rustige camping. weinig nederlanders

fam. visser
7-8-2009

Een zeer kleine dure winkel voor een 4 sterren camping. Verder een prima camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 07 2009 12:50:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.