Camping Kérantérec

Camping Kérantérec
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kérantérec voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Kérantérec in het Nederlands

2008

Prima stek

Jongerius
22-8-2008

Prima camping. We hadden een stacaravan via vacansoleil als last minute geboekt. 2 weken niet aan eengesloten waren. Vacansoleil kon niets regelen, maar ter plaatse werd dit opgelost. Ons eerste huisje was minder uitgerust dan de 2e. De 2e was echt veel gezelliger (type 2 van vacansoleil). Tip: boek een huisje met veranda, dat zag er nog beter uit. De kids (2 en 4 jaar) hebben zich prima vermaakt met franse kinderen en in het zwembad. Er is een strandje dichtbij, maar niet een strandje waar je eens lekker gaat liggen en zwemmen. Het echte strand licht 15 minuten lopen of 2 tellen met de auto welke je dichtbij kostenloos kan parkeren. Je kunt vanaf de camping ook langs de kust naar het strand lopen (hebben we niet gedaan). Leuke plaatsen in de beurt, zijn zelfs naar de westkust gereden. Eten op de comping stelt niet veel voor en een frietje voor vier kost al bijna 10 euro! Super marche is niet ver rijden. Camping ruim opgezet, heg rondom plaats, rustige bedoeling, veel fransen.

Gereisd Familie in augustus 2008

Fantastische vakantieplek

Mevr. M.Roodveldt
1-8-2008

Een heerlijke plek, we zouden het zo weer doen. Dicht bij veel mooie stranden maar niet te druk. Mooie camping, fijn dat er geen drukke disco is! Toch genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Familie in juli 2008

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.