Camping Kérantérec

3 reviews over Camping Kérantérec in het Nederlands

geweldige camping

Astrid
9-7-2011

Wij zijn net terug van een mooie vakantie in Bretagne. Deze camping is mooi aangelegd, grote plaatsen met voldoende privacy. Caravans ruim, schoon en goed ingericht. Op aanbeveling van zoover, beoordeling een plek met uitzicht op zee aangevraagd. Prachtig uitzicht. Franse pizza's op camping lekker. Heerlijk gegeten in Auberge dicht bij de camping. Veel bloemen en mooie beplanting op het terrein. Eigenaars erg aardig. Als de site zoziet de camping er ook uit. Strand kerleven mooi, eigen strandje stelt niet veel voor. Mooie wandelingen in omgeving info bij toeristenbureau.

Gereisd Met partner in juni 2011
2008

Leuke camping voor gezinnen.

Sabine
8-7-2008

Wij zijn hier vorige jaar in het hoogseizoen geweest met de tent. Ruime plaatsen, schoon sanitair, leuk zwembad met apart badje met glijbaan, overzichtelijke camping, fantastische ligging, leuke speeltuin en af en toe een springkussen bij de kantine. Wandelroute start vanaf de camping. Ook leuk om er kokkels te zoeken. Je kunt bij laagwater heel ver lopen. (laarzen meenemen). De omgeving is zeer de moeite waard. Leuke stranden, mooie dorpen en mooie natuur. Enige nadeel was dat wij aan het doorlopende pad stonden naar het water toe en daar was het 's avonds best lawaaierig. De kinderen konden niet voor half elf in slaap komen. Daarentegen was het tot 10 uur 's morgens erg stil op de camping. Het stokbrood en de chocoladebroodjes voor het ontbijt zijn er ook erg lekker.

Gereisd Met partner in juli 2007
2007

Camping De Keranterec is een prettige camping met een aan

D.P. Poelemeijer
22-5-2007

Camping De Keranterec is een prettige camping met een fraaie ligging, direct aan de baai. De kampleiding is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier al jaren met onze caravan. De plaatsen zijn ruim en afgescheiden door hagen. De meeste plaatsen hebben een eigen waterpunt en putje voor de afvoer van afvalwater. Uiteraard zijn alle plaatsen voorzien van electra aansluiting (10 Amp), zodat de stoppen er niet onmiddellijk uitvliegen. Dus wij bevelen deze camping van harte aan.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Toute l'équipe du camping, Gérante, 5-6-2018

Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis.

Nous sommes ravis de vous savoir fidèles depuis des années à notre camping et c'est un plaisir de vous accueillir tous les ans =)

A bientôt!

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.