Camping Capfun Saint Laurentsterstersterster

• 6.3Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Saint Laurent voor je op een rij gezet:

87 reviews over Camping Capfun Saint Laurent

• 5Patrick20-09-2019

Mooi gelegen maar niet geschikt voor campers

Mooi gelegen camping. Weinig plaats voor mobilhomes of caravans. Toiletten onder aan de camping verouderd. Geen chemisch toilet. Geen loosplaats voor grijs water. Bediening in het restaurant was niet goed. We zaten al een kwartier vooraleer men ons kwam vragen of we iets wilden drinken. Eten kon veel beter. Ik geef een vijf op tien voor deze camping omwille van de ligging.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Loes Ruyten27-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Gezellige camping, goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Gwen14-08-2018

Geweldig!

Topcamping, mooi zwembad, leuke speeltuin, vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie. De caravan is schoon en netjes, het uitzicht formidabel. Mooi pad naar rechts naar het zandstrand en naar links een bospad. Veel animatie, ook in het Nederlands. De meneer van het restaurant is erg knorrig en verstaat geen Engels. Toen ik aangaf dat er nog lippenstift op mijn kopje koffie zat (en ik draag geen lippenstift!), kreeg ik na een boze blik een nieuw kopje koffie. Echter wel in een oud kopje zonder schoteltje, lepeltje en suiker. Sorry dat ik klaagde over een vies kopje! 😳 Al met al zou ik hier zeker volgend jaar terugkeren.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6adjm31-07-2018

Voor ons niet meer

Deze Capfun-camping is klein, maar druk. Het is voornamelijk een 'huisjes'-camping, zoveel mogelijk sta-caravans op een klein lapje grond. Als je achterburen willen bbq-en heeft het niet eens zin om je ramen te sluiten, je wordt toch wel uitgerookt. De staat van het huisje was niet bijster goed. Kapot en rommel rondom het terras. * Geen supermarktje, maar wel brood op de camping (vrij duur). * Een verwarmd zwembad en een binnenzwembad dat dicht kan. De animatie stelt niet zoveel voor, zowel voor de kinderen als voor volwassenen. Positief is de ligging. Het ligt direct aan een baai en op luttele minuten loopafstand van een strand. De baai is vooral leuk als het eb is en je over de zeebodem kunt lopen. Waterschoentjes zijn geen overbodige luxe. Het strandje bij Fouesnant is bewaakt en er is een speeltuintje bij. Oceanopolis in Brest vonden wij leuk, maar niet fantastisch net als het chateau de Keriolet. Locronan was wel mooi.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    8Agge31-08-2017

Goed en een prachtige omgeving

Onze stacaravan was wat verouderd en 'schoon' op de franse manier ;-) , maar we hebben nog nooit zo'n mooi plekje gehad (caravan AG)! Onze veranda keek uit over de inham en we gingen slapen en werden wakker met het ruisen van de golven. De plaatsen voor tenten en caravans waren wisselend: sommige vonden wij wel erg krap. Onze kinderen (13, 11 en 9) vonden het zwembad en de spacebowl super en alle baden zijn verwarmd. De supermarkt is inderdaad niet naast de deur, maar dat is gebruikelijk in Frankrijk. Op circa 7 kilometer afstand zitten 2 grote Leclerc supermarches; wij gingen vaak naar die in Concarneau. De ommuurde vesting is absoluut de moeite waard, net als Oceanopolis en Point du Raz. Verder is het heerlijk om naar het strand van Kerleven te wandelen (nog geen 10 min). Wanneer je naar Bretagne gaat, weet je dat het weer minder kan zijn; de voorspellingen voor ons waren twee weken regen. Toch viel dit heel erg mee; 2 à 3 dagen echt regen en de andere dagen was het (een deel van de dag) soms bewolkt en viel er af en toe een beetje regen. Maar we hebben ook heerlijke zonnige dagen gehad.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6van de goorbergh20-08-2017

matig

goed zwembad en horeca maar geen camping om met eigen campeermiddel naar toe te gaan het is een stacaravan park

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Raymond10-08-2017

Gemengde gevoelens

Rustige fraai gelegen camping met vriendelijk personeel. De camping was schoon en kind- en hondvriendelijk. Wel moesten we een flink eind rijden voor de dichtstbijzijnde supermarkt. De omgeving was fraai en aangezien de camping op een smalle landtong ligt in een baai was het heerlijk wandelen langs het pad langs de rotskust dat je in tien minuten naar het stand leidde. Onze jongens hebben op de dagen dat het weer nog redelijk was heerlijk kunnen zwemmen in het zwembad en konden zich prima vermaken met de glijbanen.

Het restaurant vonden we niet erg gezellig, de ruimte deed gedateerd en kil aan en gaf de indruk van een sportkantine.

De gehuurde stacaravan was kleiner dan verwacht maar wel schoon. Helaas was de geiser niet in orde waardoor we op een gegeven moment bij warm water tappen een gaslucht roken. De waakvlam was om onbekende redenen uitgegaan. Na melding van de onveilige situatie bij de receptie bestond de reparatie uit het opnieuw aansteken van de waakvlam. Het gaf ons geen gerust gevoel. Verder is het weer in Bretagne te wisselvallig voor zonliefhebbers waardoor we hierdoor en vanwege de onveilige geiser twee dagen eerder zijn vertrokken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Elien09-08-2017

Kleinschalig maar goed

Kleinschalige camping in een prachtig gebied gelegen. Met kleine kinderen een prima camping (zoon van bijna 3). Met wat oudere kinderen gaat het sneller vervelen denk ik. Huisje was in goede staat, alles netjes en volledig (4 pitten gasstel, vaatwasser, afzuigkap, veranda, douche, toilet) Voor de Hollandse begrippen een smal bed maar het ligt niet slecht. Kortom; prima waar voor zijn geld. Klein minpunt: geen supermarkt. Wel mogelijkheid tot het kopen van broodjes en stokbrood.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Fleur01-08-2017

Voor ons geen tweede keer

Bij aankomst zag ons verblijf er heel anders uit dan waar we voor hadden gekozen, Habana Top TV. Foto klopt niet met de werkelijkheid. Het bed 140/160x200 was waardeloos, niet stabiel en het matras was doorgezakt. Wel een nieuw matras gekregen maar het bed bleef wiebelen en op de dag van vertrek, brak de poot van het bed af. Op de bedden van de kinderen lagen dekens waar natte honden op hadden gelegen, een vieze doordringende lucht! Twee pitten van het gasstel deden het niet waarop de technische dienst zei, dat het kapot was. We hadden echt het gevoel dat we in een oude "caravan" zaten wat door de receptie werd ontkent. Deze waren overigens zeer vriendelijk. In het restaurant spreekt het personeel geen Engels en is het eten te duur voor wat je krijgt. Stokbrood, croissant en chocoladebroodjes in de ochtend zijn wel lekker.

De kinderen (10 en 12) vonden het zwembad te klein en te druk en waren continue in de baai te vinden. De ligging en omgeving is fantastisch! In de baai is er veel te vinden en dragen van waterschoenen is niet overbodig. Een bezichtiging aan Chateau de Keriolet en Locronan is zeer de moeite waard. Ook niet te ver rijden vanaf de camping.

Uiteindelijk zijn we eerder vertrokken vanwege een tekort aan nachtrust door het waardeloze bed. Voor ons geen Capfun!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10.23-08-2016

Zeer goed

Mooie ligging camping, wij hadden een mooi uitzicht over de baai, voor kinderen mooie glijbanen en zwembaden tevens bij slecht weer een zwembad dat afgesloten (overdekt) kan worden zodat er met slecht weer toch gezwommen kan worden. Bijhouden van het snoeiwerk van de planten.

Gereisd in januari 2016

7 tips over Camping Capfun Saint Laurent

• Hans, 28-07-2013

Tip 1 - Hamburger in restaurant is zeer lekker, tevens kun je Moules en Frites eten op woensdag. Tip 2. - Boulanger Richard in La Foret Fouesnant, gelijk beneden in het dorp rechts parkeren. Tip 3. - Het dorpje Pont Aven, prachtig artistiek dorpje met veel galeries. Zie ook de foto's Tip 4. - Neem een bootje mee voor het varen in de inham! Tip 5. - Tanken buiten de snelweg is echt goedkoper, dit jaar zelfs voor 1,46 euro 95 getankt!

• Gerrie Verschuren, 24-07-2012

Je eigen maaltje kokkels vangen in de kreek naast de camping die bij eb bijna volledig droog valt.

• hoi, 09-07-2012

ja ze moeten meer koeien aannemen, dan komt er meer lekker kaas

8 vragen over Camping Capfun Saint Laurent

• Chan75, 28-05-2015

BBQ/Skottle

Wie weet of je de skottle mag gebruiken op de camping?

• robert, 06-01-2015

spacebol glijbaan

Hoe groot moet je zijn voor de spacebol

Chan75, 28-05-2015

Hoi, toevallig kwam ik dat net tegen op de site van de camping. Kinderen moeten 1.20 cm zijn.

• robert, 06-01-2015

animatie,omgeving

Hoe is de animatie voor kinderen van 4 en 7 en wat is er te zien in de omgeving, ongeveer max een uur rijden.Voor meer tips van harte welkome.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel