Reviews over Inguiniel

Wim van de Belt,
    23-8-2015

Begin augustus 2015 hebben mijn man en ik (55+-ers) op Camping de Pont Calleck gestaan. Wij zijn uitermate tevreden over deze rustige, gemoedelijke camping. De beheerders (een echtpaar met hun dochter, die goed Engels spreekt) zijn heel vriendelijk. Het ziet er allemaal heel verzorgd uit, zo ook het sanitair. De camping heeft ongeveer 30 plekken voor de tent en caravan, wij waren er overigens met onze caravan en het zijn lekker ruime plekken. Daarnaast hebben ze ook nog een aantal “mobil-homes” voor de verhuur.

Het ligt op ongeveer 25 minuten rij-afstand van Lorient. Het is een heel rustig gebied, waar je vanaf de camping al in een fijn wandelgebied komt. De wegen rond de camping zijn ook heel stil. Kortom, een aanrader als je rust zoekt.