Hotel BelleVue

Kleine hotelsWeer vandaag11°7°

We hebben een aantal aanbieders voor BelleVue voor je op een rij gezet:

Laatste review

Te duur

Hilde,
1-10-2017

Simpel hotel - zeer kleine kamers. Restaurant te duur voor zeer simpele keuken. Goede ligging.

1 review over Hotel BelleVue in het Nederlands

Te duur

Hilde,
1-10-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BelleVue in Ile-de-Bréhat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BelleVue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.