Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Laura's in het Nederlands

2007

Op een mooie locatie in Huelgoat, zeer mooie en verzorgde

Rob Koopmans
15-8-2007

Op een mooie locatie in Huelgoat, zeer mooie en verzorgde kamer (nieuw!) Zeer goed ontbijt. Vriendelijke gastvrouw ! Een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Laura's in Huelgoat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Laura's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.