Huelgoat

Reviews over Huelgoat

Heerlijk rustige camping

Louis,
    25-8-2018

Vriendelijke en gemoedelijke sfeer, vooral door de gastvrije en sympathieke eigenaars. Mooie ruime, vrije plaatsen, ook midden in het hoogseizoen erg rustig. Toen wij er waren was meer dan de helft van de kampeerders Frans en dat vonden wij erg prettig.

Gereisd anders in augustus 2018

rustige omgeving

myriam,
    18-6-2018

Ligt 3 km ten oosten van Huelgoat in een bosrijke heuvelachtige omgeving en aan een riviertje Le Argent. Vriendelijke ontvangst. Je moet wel vooraf betalen. Ruime plekken op gras en met wat hogere heggetjes afgebakend. Aan rechterkant van receptie gratis wifi, die alleen werkt als er niet veel kampeerders zijn. Sanitair is schoon en ziet er goed uit. Broodservice aanwezig. Goede camping maar omgeving biedt alleen wat voor de wandelaar. Huelgoat ben je zo doorheen en heeft alleen een mooi meertje, met daar een wandelpad, marktplein heeft weinig uitstraling en stelt niet veel voor en er zijn alleen creperien. Fietsmogelijkheden vallen tegen vanwege het erg heuvelachtig terrein ondanks de bordjes van de voie verte.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader (niet allemaal tegelijk...)

Thijsvw,
    9-6-2018

Moore rustige camping (begin mei) in verrassende prachtige wandelomgeving!

Gereisd anders in juni 2018

Fijne vriendelijke camping

Perry,
    27-5-2018

Camping is gelegen in mooi natuurgebied. Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaren. We hadden het 2 peroons chalet gehuurd en deze was zeer netjes en compleet met douche. Fijn verwarmd zwembad en mooie opblaasbare springkussens voor de kinderen.

Top camping , goed voor een fijne vakantie !!

Gereisd anders in mei 2018

Een geweldige Bread en Breakfast

YJ Weijzen,
    11-7-2017

Super ontvangst, fantastische mooie villa met een enorme mooie en grote tuin.

Het ligt in een hele mooie omgeving, waar je helemaal tot rust komt en mooie wandelingen kunt maken.

De kamer die we hadden was super schoon en heel mooi.

Het ontbijt dat we kregen was heerlijk.

Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017
Huelgoat scoort een 8,5 uit 10, op basis van 24 reviews