Goulien

Reviews over Goulien

Genieten en onthaasten op een franse hoeve

mirjam,
    11-11-2012

Hans en Ina weten goed hoe ze hun gasten moeten verwennen. Deze table d'hote was voor ons een heerlijke belevenis. Ontvangst met een drankje lekker op het terras op de binneplaats genietend van het zonnetje. Ina kookt zalig en Hans is een ware verhalenevereller en geeft veel informatie over de historie van de boerderij. Hans is zelf aan het verbouwen en de kamer is keurig en met zorg ingericht in een nostaligische stijl die precies bij deze boerderij past. Wij vinden het een heerlijke basis voor fiets- en wandeltochten! Vooral van de langeafstandswandeling (in delen) langs de cliffen hebben wij erg genoten.

Gereisd met partner in juli 2011

Top!

Albert en Corrie Hendriks,
    31-7-2011

Wij waren heel positief verrast door de prachtige ligging en de hartelijke ontvangst. We zijn 5 dagen gebleven en hebben ons iedere dag laten verwennen. Vanuit Frankiz-e-Finistere hebben we dagtrips gemaakt langs stadjes en stranden en langs de rivier de Goyen. De glasblazarij (verrerie) in Locronan was ook een prachtige belevenis.

De avonden onder het genot van een glaasje wijn waren heel onderhoudend. Laat je vooral informeren door het echtpaar.

De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan top.

Gereisd met partner in juli 2011

mooie uitvalsbasis

Hans en Louise,
    15-9-2010

We hebben een fantastische paar dagen gehad op deze bijzondere stek.Prima kamers met heerlijke bedden. Mooie badkamer (op de gang) en s'morgens stond er een uitgebreide en goed gevulde ontbijttafel klaar.De lokatie is lekker centraal. Binnen mum van tijd ben je aan de kust met zijn vele stranden en baaien of in een van de schilderachtige dorpjes. Wij hebben echt de vrijheid, de frankiz e finistere kunnen ervaren.

Gereisd met vrienden in januari 2010