Sorteren

Reviews over Gouarec

Als je niet teveel eisen stelt, prachtige plek!

Janet
    23-8-2014

Basic camping, inderdaad niet meer dan 2 sterren. De ligging is prima. Honden kunnen mee en heerlijk zwemmen in het kanaal Brest-Nantes welke naast de camping ligt. Er is heel wat te fietsen langs het kanaal en als je een beetje klimmen ook niet uit de weg hoeft te gaan, zijn er vele mogelijkheden! De pizzeria in het centrumpje van Gouarec, uitstekend en snelle bediening ! Bakker OK, supermarkt is aanwezig en sfeervolle bebouwing !

Campingeigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. "Zoek maar een plekje" er is ruimte genoeg en voor ieder wat wils, schaduw, half-schaduw of volop zon.

Staat van sanitair is ondanks renovatie nog steeds gedateerd, maar wel schoon. Klein speeltuintje voor (kleine) kinderen.

Gites a la ferme.

Anukasan de Groot
    18-7-2013

Een prachtige plek op een boerderij. Voor wie van rust, natuur en ruimte houdt. De boerderij waar o.a. Paarden worden getraind, is van een nederlandse famile.

Mooi gelegen aan de fietsroute langs de rivier

camawil
    1-7-2013

Een ** sterren wat camping die aan het renoveren is gegaan.

Had in het voorseizoen 2013 nog wat achterstallig onderhoud maar met een Franse traagheid is er een verbouwing aan de gang.

Mooi gelegen als je van wandelen en Vooral Fietsen houd.

wandelen kano,s vissen enz.

De Fiets routen zijn erg vlak naast de rivier gelegen , en ook de wandel routes zijn goed te doen ook voor de recreant.

en ja ook erg goed vis water met div watervalletjes .

Redelijke sta plekken op een rij met 4 grote gras velden.

evt met water en stroom .

Le nec plus ultra de l'accueil

QUERE
    31-7-2009

Arrivés au camping par pluie battante apres une étape de 70 kms à vélo.

Le proprio nous propose une biere et un jus de fruit que nous buvons a table sous un barnum. Nous nous installons sous la pluie. La tente prend l'eau. Mais qu'à cela ne tienne, on déménage la tente sous le barnum ou nous passons une excellent nuit.

Même si je dois faire une détour' de 20 Kms je retourne a Tost aven.

Le matin au réveil, le boulanger est dans le camping avec pain frais et croissants.

Merci encore M. Baxter

Gouarec scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews