Camping Municipal Le Pont de l'Etang

Meer camping info

20 reviews over Camping Municipal Le Pont de l'Etang

• 2019
    7Geweldige camping 😂25-10-2019

Eeehh neem genoeg eten mee 😂

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

5Heidi20-05-2016

Nooit meer

Op deze camping bleven we maar 1 nacht. Het was al moeilijk om een plek te vinden waar we onze camper een beetje behoorlijk neer konden zetten. Er zijn geen vaste plaatsen en alles is scheef en zanderig. Mooi om te zien, niet om te rijden. Bovendien zijn er niet al te veel stroompalen dus als je denkt dat je iets gevonden heb blijk je weer geen stroom in de buurt te hebben, ondanks dat we flink wat kabel mee hebben. Het sanitair is niet geweldig. 's Nachts om half 5 dreunden we ons bed uit vanwege keiharde (house?)muziek. Toen we na een zeer vroeg ontbijt vertrokken was de herrie nog steeds niet opgehouden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8K.04-09-2015

Gezellige, propere camping

Zeer grote en gezellige camping, er zijn open plekken en meer beschutte, en je mag eender waar gaan staan. Het sanitair wordt meerdere keren per dag gekuist en was altijd proper. Enige nadeel is wel dat vanaf september er nog maar 2 sanitaire voorzieningen open zijn op de volledige camping. Dagelijks zou er ook een bakker op de camping staan (van 8u tot 10u), maar deze was nooit open toen wij er waren, en er was ook niets vermeld hierover, dus dat is wel jammer. Vanuit de camping kan je rechtstreeks het strand bereiken en ook het wandelpad dat naar de vuurtoren leidt en Fort La Latte.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Manon van Zalen05-04-2015

Most beautiful place to be

Super camping op een super plek. Wie van echt kamperen houdt is hier op de juiste plek. Hier sta je nog vrij en tussen de verschillende nationaliteiten in. Komen hier al jaren maar raken nooit uitgekeken. Het weer is ook altijd prima. Wie van luxe houdt moet hier NIET zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Ramon27-08-2014

Prachtige camping voor wie niet teveel eisen stelt

Wat voelden we ons prettig op deze mooie, eenvoudige, rommelige, goedkope camping op een uitgestrekt terrein in de duinen op Cap Frehel. Je mag zelf ergens een plekje zoeken. Je bent in de duinen, dus veel plekken hebben een zanderige ondergrond (neem daarvoor geschikte haringen mee) en zijn zelden vlak. Er zijn verschillende sanitairgebouwen op het terrein, maar eigenlijk is het niet toereikend als het druk is. Aanvullend zijn er Franse wc-huisjes (die precies zijn wat je je erbij voorstelt). Het is ook raadzaam om heel veel stroomkabel mee te nemen. Wij hadden een prachtige plek bovenop een duintop, maar hadden wel meer dan 80m kabel nodig om de afstand te overbruggen vanaf het aansluitpunt. Midden op de camping is een soort foodcourt-kampje waar je vers brood kan krijgen maar ook (goedkoop en lekker!) kunt eten. In het dorp zijn ook prima eettentjes. Vanaf de camping heb je direct toegang tot het mooie zandstrand en het kustpad, voor een wandeling over de kliffen naar de vuurtoren.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9anya25-08-2013

Hier kun je nog echt kamperen!

Zelf een plek zoeken in naaldbomenbos/duinen of op open veld. Op loopafstand van stranden waar nog genoeg ruimte, is ook in het hoogseizoen! Geweldig ook voor pubers; die zitten 's avonds op het strand bij het kampvuur. In het hoogseizoen, 4 pers. voor tent met elektra ( neem voor de zekerheid wel 30 m snoer mee!!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10nienke24-05-2011

GEWELDIG

meest fantastische plek waar ik ieder jaar weer terug kom.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 10Hans Eijses30-03-2011

Ideale caping

Als echte kampeerders is dit de meest ideale camping voor een fantastische vacantie!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Robby16-06-2009

Geweldige camping

De camping is een duingebied waar je je tentje, camper of caravan overal kan plaatsen waar jij dat wil. De omgeving is werkelijk schitterend en je rolt zou uit je bed het strand op. Ideaal voor kinderen.

Sanitair is niet het nieuwste van het nieuwste maar wordt 3x per dag schoongemaakt.

Het is inderdaad geen 5 sterren camping maar de echte kampeerders zijn hier aan het juiste adres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Camping Municipal Le Pont de l'Etang info