Camping Les Hortensias

1 review over Camping Les Hortensias in het Nederlands

slecht sanitair

RK
12-7-2009

Wij waren op zoek naar een rustige camping met schoon sanitair. Dit is absoluut een rustige camping, met een parkachtige omgeving en ruime plaatsen. Wat dat betreft, ideaal voor mensen die GEEN groots opgezette camping met animatie en zwembad zoeken. Het sanitair laat echter absoluut te wensen over. De 8.8 die hij volgens de ANWB krijgt, is hij zeker niet waard. De staat van het sanitair is prima. Maar het wordt absoluut niet schoon gehouden (maximaal 1x per week, als je er zelf om vraagt! en dat in hoogseizoen). De poep zat aan de toiletten en de campingbaas vraagt zich nog af wat er schoon moet worden gemaakt :-( Erg jammer! Nog een tip: volgens de ANWB is er een stortplaats voor chemisch toilet, wij hebben het echter niet kunnen vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Hortensias in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Hortensias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.