Camping Le Kervastard

Camping Le Kervastard

8,8

2 reviews over Camping Le Kervastard in het Nederlands

Nette camping op ideale locatie !

Menno van der Kooij
16-9-2016

Camping ligt in het dorp, ze hebben een verwarmd zwembad, nette schone Mobilhomes en prima service van de eigenaren. Dorp, haven en stranden op loopafstand en prachtige wandelroutes langs de kust. Camping wordt voornamelijk door Fransen bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie schone camping

m.m.van rijsbergen
21-8-2016

De ligging van deze camping is vlak bij het centrum van Beg Meil, zo ook op loop afstand van het haventje waar s'avonds veel mensen vertoeven. Er zijn veel restaurants in het dorpje en dat allemaal op loop afstand van de camping. Op de camping veel Fransen en weinig Nederlanders. Sanitair is schoon. Iedere dag vers brood bij de receptie. Heel vriendelijk personeel. Bij dorpsfeesten hoor je wel de muziek op de camping. Wij hebben er een week gestaan en hebben het super fijn gehad. Echt een prachtige omgeving met kleine standjes en helder blauwe zee. We komen zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Kervastard in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Kervastard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.