Weer vandaag19°
7,3

124 reviews over Camping L'Atlantique in het Nederlands

Prachtig zwembad, eetgelegenheden zeer slecht

Marloes
1-2-2014

Mooie camping, prachtige ligging. Op loopafstand van het strand. Schitterend zwembad voor de kinderen. Wij hadden een stacaravan gehuurd via touroperator. Dit is ons zeer slecht bevallen. Slechte bedden en mijn man 183 cm kon niet eens staand douchen. We hadden onze eigen slaapzakken meegebracht. Maar goed ook want de dekens waren erg stoffig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed onderhouden camping aan zee

krista
18-9-2013

Mooie camping, prachtige speeltuin en zwembad met veel glijbanen. Wij waren met zoon van 18, dochter van 16 en zoon van vier jaar. De oudere kids vonden het zwembad prima, s avonds naar t strand met kampvuur. jongste speelde in de speeltuin of peuter bad. S avonds vermaak met shows en na tienen rustig op de camping. Camping plaatsen heel ruim, sanitair goed verzorgt. Prijs kwaliteit prima, personeel vriendelijk. Nadeel: je loopt niet even naar een stadje, daarvoor moet je wel even met de fiets(big meil,) of met de auto . Maar de stadjes zijn de moeite waard, veel gezelligheid, en met engels kun je je goed verstaanbaar maken. Prachtige ruige kust, goudgele heuvels van t graan,helder water, mooie dorpjes. Grote stad is quimper, concarneau een prachtig mooi vestingstadje met leuke winkels, big meil mooi strand ,met rotsen en baaien. Point du raz een geweldig mooi uitzichts punt, zeker de moeite waard. lekker eten in de plaatselijke crêperies, net even anders dan onze pannenkoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

leuke camping met plus en minpuntjes

Sjoukje Heerdt
29-8-2013

wij stonden op deze camping in aug. 2013 met onze zoon van 8 jaar. pluspunten: - goed en professioneel personeel bij de receptie - leuke fietsomgeving - excursie naar eilanden vlakbij - uitstekend en schoon sanitair - loopafstand strand, (alhoewel er mooiere stranden zijn in Bretagne) - mooi kindvriendelijk zwembad met goed toezicht

minpunten: -het echte kampeer gebeuren is aan het verdwijnen, je staat midden tussen de bungalowtjes -als het zwembad 's ochtends opent, gaat er een trappelende menigte duwend naar binnen voor een ligbedje.. - toen wij er stonden waren er hoofdzakelijk engelsen met jonge kinderen, die gillend en krijsend keihrd de hele camping overfietsten, zodat je bijna met eten en al omver werd gereden en de boel moest blokkeren voor je tent.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

D-reizen

Mooie camping, jammer van het weer

pascal70
15-8-2013

Hele mooie camping waar niets op aan te merken valt. Mooi zwembadcomplex en geode stacaravans.

Rustige camping aan zee

Martèl
13-8-2013

Geen grote camping met voldoende faciliteiten voor een prima vakantie. Heel mooi zwembad en middels een mooie korte wandeling (5-10 minuten) is de zee prima te bereiken. Camping werd tijdens ons verblijf niet veel gebruikt door kampeerders met tent of caravan. Hier was in het hoogseizoen meer van voldoende plek voor. Vooral veel stacaravans of verhuurtenten van de bekende organisaties. Wij hadden geboekt bij touroparator. In het verleden was dat goed bevallen en ook dit jaar weer. Naast Nederlanders ook veel Britten en Ieren en een enkele Duitser en Belg. Met Engels kun je in deze regio prima uit de voeten. Alleen de snackbar was matig tenzij je van heel veel kaas op je pizza houdt ;-) Omgeving mooi en rustig. Prima vakantie gehad hier! Onze meiden waren 8 en 12. Elke avond wel wat te doen in de circustent met Frans en Engelstalige animatie wisselend voor jong en ouder publiek. Ook overdag kunnen de kinderen bezig gehouden worden door Franse animatie (geen gebruik van gemaakt).

Vriendelijke en sympathieke mensen

Bianca
5-8-2013

Deze camping heeft alles wat een leuke vakantie met kids nodig heeft, een zwembad voor uren zwemplezier, leuke entertainment en de zee op 400 m. Wat wil een mens nog meer. Het personeel is vriendelijk en de camping is van alle gemakken voorzien, zelfs een spa!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

heerlijke vakantie

Anja
26-7-2013

mooie camping, goed ontvangst. Ja inderdaad een bandje om je pols, maar er werd goed beveiligd aangezien er inderdaad indringers waren op de camping!! Tja, en zo komen er geen andere gasten in het zwembad en wordt het niet overvol! Internet schrikbarend duur, gelukkig in de E.Leclerc (dichtbij) gratis wifi, dus daar af en toe mail gecheckt. Ook kan je daar je was doen voor 3,50 euro. Mooi zwembad, de kinderen genoten volop (al waren er wel wat blessures bij de glijbaan). Strand op 600 meter (gecheckt) vanaf onze tent, door een mooi stukje moerasbos en daarna een mooi (nooit druk!) strand!! Geweldig!! Wel heel veel Nederlanders, maar ja, jammer dan. Wij kijken wel met weemoed terug, want van een vakantie kan je zelf ook veel maken!! Niet rumoerig, gewoon goed!!

Gereisd Anders in juli 2013

Al bij al toffe vakantie

S. Mertens
16-7-2013

We willen toekomstige reizigers ernaartoe waarschuwen: er heerst een INBRAKENPLAAG in Fouesnant e.o. Heb je een stacaravan dicht tegen de weg en je gaat naar de zee of het zwembad: LAAT GEEN GELD OF WAARDEVOLS liggen in de mobilhome. wij deden dit wel en al ons geld is geroofd op de 2de dag van onze vakantie! Onze behandeling door de verantwoordelijke van de camping hierbij vonden we maar zo-zo net zoals bij de gendarmerie waarbij we moesten aandringen tot een controle. Al een geluk dat Mr. Philippe er was die ons tenminste niet ontweek & nog uitleg kwam geven achteraf.

Al bij al hebben we genoten van onze week congé, het schitterende weer, de mooie stranden en het landschap en het heerlijke eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke camping voor het gezin

Marilyn
1-7-2013

Erg mooie camping met ruime plaatsen. Wij waren er eind juni, net voor het hoogseizoen dus geen geluidsoverlast. Wel alleen maar Engelsen en Ieren, maar daar heb ik zelf geen problemen mee, leuk volk! Mooi onderhouden zwembad waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken als het weer een beetje mee zit. Ook fijn: een deel dat overdekt is, maar ook open gezet kan worden. Jammer dat niet alle baden verwarmd zijn. Echt een heel leuke vakantie gehad. We zaten in een mobilehome van een touroperator, echt prima geregeld allemaal. Op loopafstand helaas niet veel te doen. Het strand is supermooi, klein loopje door een werkelijk prachtig landschap en je bent er.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Nooit meer

Raymond
27-8-2012

Een hele goede camping. Mijn stacaravan: nog nooit zo goed gehad. Het sanitair: op elke minuut van de dag in onberispelijke staat. Leuk zwembad voor de kinderen, het zeestrand op loopafstand.

Waarom dan toch een negatieve beoordeling?

Omdat bij aankomst je gedwongen wordt een polsbandje om te doen, naar zeggen om makkelijk te kunnen controleren op "indringers" vooral bij het zwembad. Maar dus niet een polsbandje die je af kunt doen in de beslotenheid van je accomodatie of wanneer je in de omgeving gaat touren. Nee, alleen met schaar kun je 'm afkrijgen. Wat ik ook onmiddellijk gedaan heb, ik ben geen huisdier.

Voorts, wij moesten vroeg vertrekken (nou ja, om 7:30) maar het hek was dan nog niet open. De dag ervoor dus inpakken, en buiten het campingterrein de auto moeten parkeren.... en 's ochtends met de laatste zware tassen het hele eind moeten slepen.

Een vreemde gewaarwording hoor, een camping die tegelijkertijd zo goed en zo slecht is. Volgende keer maar ergens anders.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012
Philippe, RESPONSABLE HEBERGEMENT, 18-12-2012

Thank you for your commentary ! we are happy to read that you had a good time. Concerning the bracelet, this is, as you say, something now obligatory in order to check for the intruders ; there is no interest to propose a bracelet that you can take off. We warn our customers of this before the arrival (it is on the contracts) so if you do not agree, we are afraid we can do nothing ; this is a rule of the campsite that you have to respect ; if you cannot accept it, you have other sites which still haven't this dwang. You know that there is no good solution ; we will always have unhappy customers for any kind of solution ! thank you and best regards.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Atlantique in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.