Weer vandaag18°

124 reviews over Camping L'Atlantique in het Nederlands

inventaris waikiki caravan

harm
1-9-2014

Camping is mooi aangelegd, ziet er verzorgt uit met mooie ruime plaatsen. Zwembad is perfect voor iedereen Restaurant is absoluut niet Frans waardig. Caravan wel al wat oubollig. Wat echt niet meer van deze tijd is om relaxt vakantie te vieren is wel de buiteninventaris. Voor een dure caravan die je huurt zit er enkel een picknicktafel met bank bij. Dat weet je van te voren, maar als je na 2 dagen niet lekker hebt gezeten op de bank, zonder leuning, en je wilt stoelen, dan is dat niet mogelijk. De "touroperator" verschuilt zich achter allerlei regeltjes. Stoelen lenen of zelfs huren was absoluut niet mogelijk. Dit was totaal niet de service die zij pretenderen na te streven." iedereen de tijd van zijn leven ". Hoe simpel kan het zijn om net even die extra service te bieden door stoelen uit te lenen. Er stonden er nl tientallen naast de tent van touroperator. Wij boeken volgend jaar bij een meer service gerichte maatschappij.

Geen up to-date camping

GATJE
31-8-2014

Het waarderingscijfer 7.6 is ons een raadsel. De camping is gedateerd en is niet bijzonder te noemen. Het zwembad is aardig (door de glijbanen) maar de tegels er rond om heen liggen los en kantelen op sommige plekken. De vloeren van het zwembad zijn van een kunststofsoort waardoor er op sommige plekken plooien in de vloer liggen die zeer doen aan de voeten. De animaties voor de kinderen is matig tot slecht te noemen, er wordt weinig georganiseerd en de taal is alleen Frans en volgens mij een klein beetje Engels. Er is een indoor speelhal waar je €4,- entree voor moet betalen. De eetgelegenheid is gewoon slecht te noemen en moet gewoon gesloten worden. De vriendelijkheid van het personeel is niet bijzonder, er was bv bij het vertrek geen gesprekje of we het naar de zin hebben gehad en er werd ons geen goede terugreis gewenst. Wellicht zijn we muggenzifters maar voor een 7.6 moet je meer doen dan wat wij hebben beleefd op deze camping.... gewoon geen aanrader. Oja het sanitair was oke!

Tegenvaller

Anna
18-8-2014

Wij hebben flink betaald voor een plekje op de camping. Speciaal geboekt voor onze kinderen. Wat nergens vermeld was, dat je voor bijna alles moest betalen! Minigolf, fitnessen, een rondje in de draaimolen en gebruik maken van de ballenbak......overal moest voor betaald worden! Voor het geld dat we hadden betaald, had ik toch wel verwacht dat dit gewoon bij de prijs in zou zitten! Het zwembad was als enige gratis.... Er is een restaurant dat zo niet genoemd mag worden. Je wilt er nog geen broodje eten. Slecht onderhoud bij de snackbar op het terras. Overvolle vuilnisbakken etc. Erg jammer. Voor ons maar 1 keer op deze camping. Wel mooie zee achter de camping, mag gezegd worden.

Leuke familiecamping

Familie Zeegers
17-8-2014

Gezellige familiecamping met name geschikt voor gezinnen met jongere kinderen.Ligging nabij niet al te druk bezocht strand is absoluut toegevoegde waarde.In omgeving is bezoek aan Quimper,Concerneau,Pont Aven, en div uitzichtspunten aan kust beslist de moeite waard.6 pers stacaravan geboekt via TO was prima in orde. Houten picknicktafel/banken op veranda is voor langer gebruik wel even wennen.Personeel op camping is klantvriendelijk en behulpzaam.Technisch mankement bij ons aan de caravan werd snel verholpen.Campingwinkel biedt redelijk assortiment.In de omgeving zijn supermarkten aanwezig.Restaurant is met name voor afhaalgerechten geschikt.Een groots terras om hier als gezin 's avonds uit eten te gaan ontbreekt helaas op de camping.Zwembaden en bijbehorende glijbanen zijn in werkelijkheid minder groots dan wordt gesuggereerd in de reisgids.Voor onze kinderen van 15 en 17 jaar viel dit tegen.Voor kleinere kinderen echter prima geschikt.In de avonden kan het behoorlijk afkoelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuke familiecamping, beetje massaal.

Stephanie
11-8-2014

Wij hebben twee weken een stacaravan van to gehuurd. Prima caravan, alleen vervelende matrassen waardoor we niet zo best geslapen hebben. De vering was duidelijk voelbaar. Achteraf zei de contactpersoon van tio dat ze reserve matrassen had, dus we hadden het beter even kunnen aangeven. Evt. problemen zoals lekkende kraan, batterij brandalarm leeg, werden zeer snel opgelost. Voor kinderen, groot en klein, is er genoeg te doen. Lekker strand op loopafstand, niet zo druk. Maar er zijn ook mooiere, kleine strandjes in de buurt. Als je de was wilt doen is dit vrij prijzig, € 6 voor een wasbeurt en € 5 voor de droger. Wifi kost, zoals meer mensen hebben geschreven, € 5 per uur. Voordeel daarvan was dat onze pubers tenminste niet de hele tijd op facebook etc zaten. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

enorme tegenvaller

ludwigsmits
8-8-2014

onverzorgde camping. zwembad erg klein en zeker ook niet netjes onderhouden. vuilnisbakken niet leeggemaakt op terras. niet één keer iemand gezien die het terrein onderhield (opruimen, vegen, grasmaaien, heggen knippen etc) receptie erg beperkt in infoverstrekking ("moet u even naar het vvv in het dorp") caravan keurig (waikiki) maar stond schuin, geen tuinstoelen alleen één picknickbank op het veranda. de plaats was wel mooi ruim en rustig (nr. Z02) naast de ingang van de camping. de bakkerij op de camping was zeer beperkt: alleen stokbrood, en (chocolade) croissants.

leuke camping

mary
6-8-2014

Net thuis van bijna twee weken op l'arlantique! Super weer gehad met onze vouw wagen op de camping. We stonden in een gezellig straatje met het merendeel Nederlanders! Strand heerlijk dichtbij, via een mooi wandelpad door het bos makkelijk bereikbaar. Fiets en wandelpaden binnen handbereik en veel leuke plaatsjes dichtbij. Voor een restaurantje moet je niet op de camping zijn maar in Benodet en Fouesnant. Tijdens deze drukke weken was het sanitair prima. Genoten van het zwembad, wel druk maar gezellig! Een aanrader, onze kids hebben zich prima vermaakt!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuk voor een keer!

mjlelieveld
30-7-2014

Voor een 4-sterren camping komen ze toch iets tekort.Het eten is niet best. Patat/pizza prima,maar kip of hamburgers zijn niet gaar.Ze zeggen 5 glijbanen te hebben,maar wij hebben er maar 3 kunnen ontdekken.Je mag geen eten/drinken meenemen naar het zwembad,maar iedereen doet dit en daar is totaal geen toezicht op.Alsmede voor een glijbaan die voor kinderen vanaf 15 jaar geschikt is.Hier gaan zelfs de allerkleinste vanaf.En ook weer geen toezicht.Shorts in het zwembad zijn ook niet toegestaan,maar ook dit dragen alle jongens.Kranen bij de afwasgelegenheid zijn stuk,douches zijn vaak koud en niet schoon.De slagboom om de camping in te komen staat gewoon 's nachts open en wij hebben geen bewaking kunnen ontdekken.Dit is hetzelfde bij de toegang naar het strand,hier staat ook gewoon het hek open.Stokbrood is afbakstokbrood en keihard afgebakken.Jammer,zeker als je in Frankrijk bent.Onze zoon van 8 heeft zich wel prima vermaakt en vooral in het zwembad, voor ons was deze camping eenmalig.

Supervakantie gehad

B. Klein Ikkink
25-7-2014

Prima camping die nog geen 400 meter van het strand zit (op het strand geen eettentje jammer genoeg). De zwembaden ( vooral de glijbanen ) lijken op de foto's groter dan het in werkelijkheid is, maar tot een leeftijd van zo'n 13 jaar prima te doen. De toilet gebouwen zijn super schoon en worden meermalen per dag schoongemaakt. Geen wachttijden bij de afwasruimte of in de douches. Het restaurant mag geen restaurant genoemd worden want de pizzadozen zijn net zo lekker als de inhoud. Tot twee keer toe geprobeerd maar helaas. Animatie in het Frans/Engels dus dat is jammer voor degene die daar gebruik van wil maken. De omgeving is super mooi. Ik moet zeggen dat het weer ook wel heel goed meewerkte. :-) Wat me wel tegenviel was dat er bijna geen Fransoos de Engelse taal beheerst dus af en toe handen en voetenwerk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Camping voor mooi weer

Ronald
16-7-2014

Wij hadden in julli 2014 een tent van touroperator gehuurd op camping L" Atlantique. Prima tent en keurig netjes. Aankomstdag:Regen.... kan gebeuren. De rest van de dagen wisselvallig weer zon bewolkt regen, bewolkt en veel wind. Dan is het niet fijn op een Camping. Fantastisch zwembad voor de meiden (8 en 10) en de zee met mooi strand dichtbij!. Wifi aanwezig 5 euro per uur!!!! niet gedaan dus....mooie natuur, maar in de omgeving weinig te doen. Concarneau (vestingstadje) Penmarch(vuurtoren beklimmen) en Brest (fort koop kaartjes bij toeristinformatie!) bezocht en waren leuk! Bijna geen nederlandse kranten te vinden! nieuw: indoor speelhal 4 euro per dag(klimtoestellen) Veel schaduwplekken daardoor s`avonds fris (lange broek+vest aan) Dag eerder vertrokken naar huis..

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Atlantique in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.