Weer vandaag19°

124 reviews over Camping L'Atlantique in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Vanrusselt
10-8-2016

We vonden dit een leuke camping met als enig minpuntje veel lawaai in de avondlijke uren. Er zou echt een nachtwaker of zoiets moeten komen die het lawaai na 22 uur aan banden legt. Er logeren heel veel engelsen en nederlanders op deze camping en beide groepen (zowel de ouders als de jongeren) houden geen rekening met de nachtrust van anderen. Luidkeels roepen als je van de bar terugkomt, schijnt voor hen normaal te zijn.

De camping zelf is netjes, het zwembad is zonder meer prima (al is er één glijbaan maar beperkt open, wat wat jammer is) en het sanitair wordt goed onderhouden (niet ultramodern maar proper). De eigen toegang tot het strand is leuk en handig. Qua eten is er zeker voldoende aanbod en de prijzen vallen heel goed mee. Bovendien is het eten lekker ! De campingwinkel is zeer uitgebreid en elke dag ovenvers brood en croissants !

Animatie is er vooral voor kleinere kinderen maar dat vonden onze pubers helemaal niet erg.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

voor pubers

anoniem
22-8-2015

Ik ben zelf 15 jaar en schrijf dit even voor alle leeftijdsgenoten, je hebt niet heel veel activiteiten wat echt leuk is voor ons voor bij de receptie hangt een bord met alle activiteiten in het Frans dus je moet het er zelf maar uithalen, de feestjes zelf in de avond zijn best wel leuk maar je moet het er wel echt van 23:00 na hebben. Er is niet een ontmoetingsplaats maar bij de bar zijn wel leuke mensen te vinden. Zelf had ik best wel grote vriendengroep en gingen we in de avondd bij het strand hangen rond ons eigengemaakte kampvuur, beetje bij voetbalveld hangen. Met de mensen die op de camping werken lachen. Het zwembad is wel oké ben er maar 1keer geweest aangezien ik niet van zwemmen hou maar zag er goed uit. De douches etc waren super schoon werd ook drie keer perdag schoongemaakt, het eten op de camping minder de "cafetaria" stelt niks voor, chago mensen die niet echt met liefde je eten maken en zelf vond ik de pizza's ook minder.Veel plezier en maak er zelf wat van!

Gereisd Anders in januari 2015

Prima camping

Jelka Bootsma
20-8-2015

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen. Schoon sanitair, leuke speeltuin met tennisbaan en tafeltennis, groot voetbalveld, winkeltje op de camping voor brood en kleine benodigdheden. Zwembad met niet te grote glijbanen dus prima voor basisschool leeftijd kinderen. Gezellige straatjes met ruime plekken voor tenten en auto. Strand op loopafstand, bospaden om de camping heen. Veel rustige stranden in de omgeving, genoeg supermarkten en gezellige dorpjes. Weer is wisselvallig maar wolken waaien snel over. Leuke plek, wij hebben genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Redelijk

Kok
17-8-2015

De campingplaats via touroperator was erg somber. We hadden geen uitzicht, tent lekte en was kapot. Ook de kookbenodigdheden waren niet in goede staat. Tegels los bij het zwembad. Verder was het zwembad prima en schoon onderhouden. Eten in het restaurant was erg lekker, alleen de wafels in het kraampje waren deegballen. We zijn er over uit.... We komen hier zeker niet meer terug. Geen goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Viel erg tegen

stefan
17-8-2015

Naar mijn mening geen 4 sterren waard. sanitair was schoon maar ouderwets. Geen gezellig terrasje. zwembad was heel erg koud, vooral voor een peuter/dreumes was het te koud. Indoor zwembad was niets anders dan een plastic dakje boven een stukje zwembad.

Het strand is wel geweldig en de omgeving heel mooi, afstand naar het strand is zeer goed te lopen door een mooi bos heen.

Wat mij betreft een zware tegenvaller.

Gereisd Met partner in augustus 2015

aardige camping

aischa
13-8-2015

Nette maar vrij saaie camping. Na 22.00 is er niemand meer te bekennen voor zijn/haar tent, caravan etc. Zwembad is best okay, zou voor de kleintjes wel wat meer mogen. Speeltuin vrij saai en leeg en praktisch geen horeca. Wij misten echt een terras. Fietsverhuur vrij prijzig en kwalitatief niet best. Indoor speelhal is vrij nieuw en keurig maar 4 ruro per dag per kind. Dat tikt aan! Voor kinderen ouder dan 12 is er niets. Als je voor de rust gaat prima, zoek je iets levendigs dan is dit niet de beste keuze.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooi voor 1 keer

Ina Bruins
10-8-2015

Niet geschikt voor oudere kinderen , en het weer viel helaas tegen. Wel mooie omgeving. En een mooi rustig strand op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke mooie camping alleen het weer zat niet mee

jr.versteeg
4-8-2015

De camping op zich is heel fijn. Enige nadeel is dat er zo nu en dan geen warm water is bij de douches. Het eten op de camping vonden wij niet echt geweldig maar ach om een keer niet zelf te koken is het prima te doen. Het strand is echt op loop afstand van de camping met een prachtig uitzicht. In de directe omgeving is er voldoende om te zien en er op uit te gaan. Personeel spreekt bijna allemaal wel een woordje Engels net als in de omgeving dat men daar ook erg hun best voor doet. Het is dat het weer daar onvoorspelbaar is dus dat is voor ons een reden om niet snel meer er heen te gaan. Daarbij is er niet heel veel vertier voor pubers. Jammer dat er niet een avondje live muziek is bij de bar dat hebben wij wel gemist.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Viel erg tegen!

Marcel
25-7-2015

Wij stonden op een kampeerplek met eigen sanitair. Dat eigen sanitairgebouwtje was ideal en schoon. Dat was voor ons ook het enige pluspunt.

Het blijkt een ZEN Camping te zijn. Dus geen animatie, geen gratis Wifi en geen gezellig terras waar je iets kan drinken of andere mensen kan ontmoeten.

Het strand is op 10 minuten lopen. Het zwembad is prima voor kleine kinderen. De camping is niet geschikt voor tieners.

Onze algemen indruk was dat de camping gedateerd is, niet van deze tijd, niet gezellig en betaalde Wii van €5,00 per uur die dan ook maar een dag geldig is, enorm klantonvriendelijk. Inderdaad geen pubers aan de wifi maar daardoor ook geen plek voor hen om andere tieners te ontmoeten.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veelzijdig vakantiepark aan zee

nickvanbeurden
20-10-2014

Wij hebben direct geboekt bij de camping en zaten hierdoor op een rustig gedeelte van de camping, tussen voornamelijk Fransen. Het zwembad heeft een aantal familie glijbanen en 1 hoge glijbaan, kinderbadje en er is een overdekt zwembad. Speeltuin is vooraan bij de ingang van de camping en is aan een opknapbeurt toe, soms gevaarlijk ivm uitstekende splinters. Er is een grote overdekte speelhal waarvoor betaald dient te worden. Deze heeft een groot klimtoestel, ballenbak, springkussens en videogames. Wij vonden het eigenlijk wel netjes dat er wat voor betaald diende te worden (een paar euro voor 2 uurtjes) omdat het naar onze mening voorkomt dat iedereen de hele dag in deze hal rondhangt. Het geweldigst vonden wij echter het strand dat via een leuk wandelpaadje te bereiken is vanaf de camping. Wij hebben geen overlast gehad van harde muziek, animatie etcetera. Afhaalpizzas prima. Er zit een kleine gamehal op de camping, maar haast alle apparaten in deze ruimte doen het helaas niet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Atlantique in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.