Camping L'Atlantique ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door John

Helaas niet nog een keer.

John
15-8-2018

Als je van drukte houd dan is dit de camping. Vernieuwd zwembad maar of het echt veel beter is dan het oude dat betwijfel ik. Sanitair is ondanks de inspanningen van de schoonmaker niet altijd schoon. (Komt door de kampeerders). Restaurant is klein en altijd gereserveerd. Afhaal is niet aan te raden. De kip staat de hele dag in de zon te draaien. Bij aankomst was onze plek bezet en kregen een andere plaats toegewezen die vol modder en kapot was gereden. Avondrust pas na 1 uur in de nacht. In het zwembad gelden weinig regels. Luchtbedden, ballen en boten alles mag. Veel engelsen en Fransen die geen boe of ba zeggen. maar via een pad binnen 5 minuten op het strand!. Inderdaad de franse kakkerlak maar die kom je wel vaker op campings tegen. Helaas voor ons niet nog een keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)