Super! Vooral met kleine kinderen!

Camping L'Atlantique ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Liek en Henk + kids

Super! Vooral met kleine kinderen!

Liek en Henk + kids
19-7-2018

De camping is mooi onderhouden. We waren bang nadat we hadden geboekt dat het vies, oud, rommelig en met kakkerlakken zou zijn na het leze van diverse reviews. Wellicht voor 2018, want wij zijn in juli 2018 gegaan en hebben alles bekeken. De camping is schoon! Sanitair is allemaal in zeer goede staat en schoon! Zwembad is nieuw en zeer kindvriendelijk! Verwarmd... ok,maar nog steeds wel even doorkomen. Een restaurant en een bar. Prima. Je kan pizza en snacks bestellen, ook afhalen. Zee op loopafstand. Bij het zwembad heb je sanitair met zelfs babybadjes om je baby niet te hoeven douchen, maar even lekker in bad spelen. Kakkerlakken hebben wij niet kunnen ontdekken. Gelukkig! Wij hebben super weer gehad! Overdag warm! Maar in de avond koelt het erg af. Ik vond het dan te koud om buiten te zitten (+/-12 graden). Men spreekt goed Engels! Doe boodschappen bij LeClerc (10 min), groot en rustig! De U (nogwat) klein, druk en duur. Top hier!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018