Camping L'Atlantique ****

Review geschreven door Stef

Prima vakantie gehad

Stef
21-8-2017

Camping ligt mooi, leuke dorpjes in de omgeving en dicht bij het strand. Een marktje of supermarkt op 5km afstand wat top is.
Sanitair openbare gelegenheid is erg verouderd, snap nu ook waarom er veel plekken leeg waren. Wij hadden een plek met prive sanitair. Helaas niet direct op onze plek wat we wel verwachten en veel tussen de mobielhomes. Wel mooi en prettig is een aanrader voor meer campings. We ondervonden helaas wel veel hinder van een Kakkerlakken plaag die zich niet alleen in het sanitair gebouw bevond maar ook op de rest van de camping waaronder je eigenplek. (Lastig je heb extra werk met afbreken om te zorgen dat je ze niet meeneemt naar huis) Zwembad is leuk en zeker genoeg te doen voor kinderen. idd wat losse tegels en een grote gele glijbaan die wat wankel overkomt maar mag de pret niet drukke. Strand is op loop afstand en mooi. Gebied tussen camping en strand is autoluw en top om s'morgens te hardlopen bijv. Restaurant en Bar kunnen wat meer aandacht krijgen is meer uit te halen met een herinrichting denk ik. Take a way en kleine bar zijn prima. Supermarkt heeft een pima assortiment. Wbt binnenspeeltuin, betalen is idd wat vreemd en de openingstijden zijn niet praktisch (Franse tijden) zeker in een gebied waar het regelmatig wat bewolkt(regen) en kouder kan zijn. Lijkt me nuttig als dit langer open is tussen de middag bijv. Personeel was erg vriendelijk vonden wij en behulpzaam ook in het Engels evt. Bretagne komen we zeker nog een terug deze camping misschien niet maar wel evt. een andere via de touroperator. TIP, huur een fiets op de camping en geniet van het natuurgebied tussen de camping en BEG MEIL en ga evt. lunchen in een van de kleine restaurantjes. tip. Wacht bij de ingang van een restaurantje dat ze jou een plek wijzen dat is gebruikelijk in Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017