Camping L'Atlantique ****

Review geschreven door Erik

Zeker niet nog eens

Erik
22-8-2016

Geboekt via touroperator. De stacaravan die we hadden was simplistisch ingericht, zonder tv, vaatwasser.
De camping zelf doet zich voor als kindvriendelijk, echter moet voor alles betaald worden wat leuk is: draaimolen (open van 1600 tot 2200 dus kleine kinderen liggen dan in bed) binnenspeeltuin (twee keer per dag open op onmogelijke tijden) , minigolf, (vervallen of kapot). Animatie is er wel, zolang je kids Frans spreken. Het zwembad oogt fraai op de foto, echter schijn bedriegt. Losse tegels, te weinig parasols, slecht onderhouden. Vooral de grote gele glijbaan is enorm gammel en schudt gruwelijk als je er boven op staat. Het strand is niet veel beter: vol zeewier, zandvlooien en stenen. Geen faciliteiten op het strand. De speeltuin is oud en slecht onderhouden. Al met al een eind rijden voor een hoop "net niet". Het weer kan je niet plannen, maar dat was redelijk goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016