Camping L'Atlantique

Camping L'Atlantique
7,1

124 reviews over Camping L'Atlantique in het Nederlands

Helaas niet nog een keer.

John,
15-8-2018

Als je van drukte houd dan is dit de camping. Vernieuwd zwembad maar of het echt veel beter is dan het oude dat betwijfel ik. Sanitair is ondanks de inspanningen van de schoonmaker niet altijd schoon. (Komt door de kampeerders). Restaurant is klein en altijd gereserveerd. Afhaal is niet aan te raden. De kip staat de hele dag in de zon te draaien. Bij aankomst was onze plek bezet en kregen een andere plaats toegewezen die vol modder en kapot was gereden. Avondrust pas na 1 uur in de nacht. In het zwembad gelden weinig regels. Luchtbedden, ballen en boten alles mag. Veel engelsen en Fransen die geen boe of ba zeggen. maar via een pad binnen 5 minuten op het strand!. Inderdaad de franse kakkerlak maar die kom je wel vaker op campings tegen. Helaas voor ons niet nog een keer.

Super! Vooral met kleine kinderen!

Liek en Henk + kids,
19-7-2018

De camping is mooi onderhouden. We waren bang nadat we hadden geboekt dat het vies, oud, rommelig en met kakkerlakken zou zijn na het leze van diverse reviews. Wellicht voor 2018, want wij zijn in juli 2018 gegaan en hebben alles bekeken. De camping is schoon! Sanitair is allemaal in zeer goede staat en schoon! Zwembad is nieuw en zeer kindvriendelijk! Verwarmd... ok,maar nog steeds wel even doorkomen. Een restaurant en een bar. Prima. Je kan pizza en snacks bestellen, ook afhalen. Zee op loopafstand. Bij het zwembad heb je sanitair met zelfs babybadjes om je baby niet te hoeven douchen, maar even lekker in bad spelen. Kakkerlakken hebben wij niet kunnen ontdekken. Gelukkig! Wij hebben super weer gehad! Overdag warm! Maar in de avond koelt het erg af. Ik vond het dan te koud om buiten te zitten (+/-12 graden). Men spreekt goed Engels! Doe boodschappen bij LeClerc (10 min), groot en rustig! De U (nogwat) klein, druk en duur. Top hier!

Sunêlia L' Atlantique is een fantastische camping, zeer kort bij het strand (8 min. lopen) en echt een heel mooi wembad. Wij zouden dit jaar weer boeken als we niet zeer veel overlast van kakkerlakken gehad hadden. De receptie zei: "dit zijn normale torretjes in deze omgeving". Vonden we vreemd dus foto's gestuurd naar 3 ongediertebestrijders. Conclusie van alle 3 bedrijven: De duitse kakkerlak. De camping zei niets te kunnen doen en de Anwb gaf niet thuis, want zei: "Zijn slechts een portaal zonder verantwoordelijkheid". Na veel gezeur bood men ons geld terug voor de nog resterende dagen en z.s.m. vertrekken. Heel fijn in het hoogseizoen als je nergens meer terecht kunt. Geen enkele poging om de kakkerlakplaag te verwijderen. Men is niet eens gaan kijken.

nooit meer

Peter,
22-5-2018

Het was er erg slecht. De wifi waarvoor je moest betalen was slecht. De service van de camping was beter dan de wifi, maar nog steeds niet erg goed. Het eten was er wel erg lekker. Mijn kinderen konden er niet eens normaal voetballen, omdat er een gecombineerd sportterein was. Het zwembad was te klein voor iedereen die wilde gaan zwemmen. De foto´s zien er heel anders uit dan in het echt

Prima vakantie gehad

Stef,
21-8-2017

Camping ligt mooi, leuke dorpjes in de omgeving en dicht bij het strand. Een marktje of supermarkt op 5km afstand wat top is.

Sanitair openbare gelegenheid is erg verouderd, snap nu ook waarom er veel plekken leeg waren. Wij hadden een plek met prive sanitair. Helaas niet direct op onze plek wat we wel verwachten en veel tussen de mobielhomes. Wel mooi en prettig is een aanrader voor meer campings.

We ondervonden helaas wel veel hinder van een Kakkerlakken plaag die zich niet alleen in het sanitair gebouw bevond maar ook op de rest van de camping waaronder je eigenplek. (Lastig je heb extra werk met afbreken om te zorgen dat je ze niet meeneemt naar huis)

Zwembad is leuk en zeker genoeg te doen voor kinderen. idd wat losse tegels en een grote gele glijbaan die wat wankel overkomt maar mag de pret niet drukke.

Strand is op loop afstand en mooi. Gebied tussen camping en strand is autoluw en top om s'morgens te hardlopen bijv.

Restaurant en Bar kunnen wat meer aandacht krijgen is meer uit te halen met een herinrichting denk ik. Take a way en kleine bar zijn prima. Supermarkt heeft een pima assortiment.

Wbt binnenspeeltuin, betalen is idd wat vreemd en de openingstijden zijn niet praktisch (Franse tijden) zeker in een gebied waar het regelmatig wat bewolkt(regen) en kouder kan zijn. Lijkt me nuttig als dit langer open is tussen de middag bijv.

Personeel was erg vriendelijk vonden wij en behulpzaam ook in het Engels evt.

Bretagne komen we zeker nog een terug deze camping misschien niet maar wel evt. een andere via de touroperator.

TIP, huur een fiets op de camping en geniet van het natuurgebied tussen de camping en BEG MEIL en ga evt. lunchen in een van de kleine restaurantjes. tip. Wacht bij de ingang van een restaurantje dat ze jou een plek wijzen dat is gebruikelijk in Frankrijk.

Waardeloos. Nooit meer!

Van delft,
15-8-2017

Waardeloze camping het is er oud en vies de stacaravan waar wij in zaten was vies. Van de luxaflex die in de keuken hangt kan je een prima soepje maken zo vies. De badkamer zit vast met schroeven en de lakens die in de caravan liggen durf ik geen uv licht op te houden. De wc is te smerig voor worden, de borstel zit de stront van de vorige 100 bewoners nog op en wederom vast met schroeven. Het buitenzwembad is leuk maar ook oud en verslechten. Tegels liggen los en de wc smerig. Hier kom ik nooit meer terug had beter mijn vakantie geld weg kunnen gooien.

prima verblijf in tent van touroperator

Westhoff,
10-7-2017

Wij reisden met 2 kinderen van 2,5 en 5 jaar. Tent laantje H, rustig gelegen toch dicht bij zwembad en sanitair. Sanitair schoon, zwembad prima voor de kleintjes en veilig en goed overzichtelijk. Strand bereikbaar via mooi wandelpad, 450 meter. Strand rustig, zeer geschikt voor jonge kinderen. Wij waren er eerste week juli. Tip: richting Benodet supermarkt Netto voor goedkopere boodschappen. L'Atlantique is ons prima bevallen. Jammer dat er niet beter Engels gesproken wordt op de camping.

Leuk voor 1 keer maar nooit meer!!

R Grozema,
9-7-2017

Vandaag terug gekomen van 2 weken op deze camping. Wij verbleven in een tent van de touroperator in laantje c op plek c12. Deze plek heeft 's avonds totdat de zon onder gaat zon op de voorkant van de tent waardoor het erg warm werd in de tent. De zee is te koud om er tot je knieën in te gaan. Laantje c ligt wel heel mooi centraal op de camping dichtbij zwembad, winkel, en sanitair. Wel een beetje jammer dat de douches maar 3 seconden aanblijven na het indrukken van de knop. Zwembad is perfect en verwarmd +- 25 graden. In het overdekte zwembad zit wel een bubbelbad die tot 30 graden wordt verwarmd. De overdekte speelplaats kost €4,- p.d. en is open van 11:00t/m 13:00 en van 17:00 t/m 20:30 redelijk onmogelijk. Het valt nog mee dat je voor het zwembad niks extra's hoeft te betalen. In de directe omgeving is vrijwel niks te beleven op een markt hier en daar na. De meeste dingen zijn minimaal 50 min rijden. Verder heel veel Engelsen. Het personeel spreekt gebrekkig Engels.

Mooie vakantie.

Karin
28-8-2016

Twee weken op de camping gestaan.

Laantje D, vlakbij sanitair en het centrum en zwembad.

Sanitair was schoon.

Het zwembad was voor onze kinderen heerlijk.

Zee op Loop afstand.

Maar ook op niet te grote afstand veel mooie plekjes gezien.

Binnenspeeltuin moet je voor betalen, maar met het mooie weer ook niet nodig om daar te zijn.

De prijzen zijn niet mega, dus voor een keertje wel te doen.

Camping winkel bied een goede basis.

Wij zijn zeker positief.

Zeker niet nog eens

Erik
22-8-2016

Geboekt via touroperator. De stacaravan die we hadden was simplistisch ingericht, zonder tv, vaatwasser.

De camping zelf doet zich voor als kindvriendelijk, echter moet voor alles betaald worden wat leuk is: draaimolen (open van 1600 tot 2200 dus kleine kinderen liggen dan in bed) binnenspeeltuin (twee keer per dag open op onmogelijke tijden) , minigolf, (vervallen of kapot). Animatie is er wel, zolang je kids Frans spreken.

Het zwembad oogt fraai op de foto, echter schijn bedriegt. Losse tegels, te weinig parasols, slecht onderhouden. Vooral de grote gele glijbaan is enorm gammel en schudt gruwelijk als je er boven op staat. Het strand is niet veel beter: vol zeewier, zandvlooien en stenen. Geen faciliteiten op het strand. De speeltuin is oud en slecht onderhouden. Al met al een eind rijden voor een hoop "net niet". Het weer kan je niet plannen, maar dat was redelijk goed.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Atlantique in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.