Camping L'Atlantique

Camping L'Atlantique
6,8

122 reviews over Camping L'Atlantique in het Nederlands

Sunêlia L' Atlantique is een fantastische camping, zeer kort bij het strand (8 min. lopen) en echt een heel mooi wembad. Wij zouden dit jaar weer boeken als we niet zeer veel overlast van kakkerlakken gehad hadden. De receptie zei: "dit zijn normale torretjes in deze omgeving". Vonden we vreemd dus foto's gestuurd naar 3 ongediertebestrijders. Conclusie van alle 3 bedrijven: De duitse kakkerlak. De camping zei niets te kunnen doen en de Anwb gaf niet thuis, want zei: "Zijn slechts een portaal zonder verantwoordelijkheid". Na veel gezeur bood men ons geld terug voor de nog resterende dagen en z.s.m. vertrekken. Heel fijn in het hoogseizoen als je nergens meer terecht kunt. Geen enkele poging om de kakkerlakplaag te verwijderen. Men is niet eens gaan kijken.

nooit meer

Peter
22-5-2018

Het was er erg slecht. De wifi waarvoor je moest betalen was slecht. De service van de camping was beter dan de wifi, maar nog steeds niet erg goed. Het eten was er wel erg lekker. Mijn kinderen konden er niet eens normaal voetballen, omdat er een gecombineerd sportterein was. Het zwembad was te klein voor iedereen die wilde gaan zwemmen. De foto´s zien er heel anders uit dan in het echt

Prima vakantie gehad

Stef
21-8-2017

Camping ligt mooi, leuke dorpjes in de omgeving en dicht bij het strand. Een marktje of supermarkt op 5km afstand wat top is.

Sanitair openbare gelegenheid is erg verouderd, snap nu ook waarom er veel plekken leeg waren. Wij hadden een plek met prive sanitair. Helaas niet direct op onze plek wat we wel verwachten en veel tussen de mobielhomes. Wel mooi en prettig is een aanrader voor meer campings.

We ondervonden helaas wel veel hinder van een Kakkerlakken plaag die zich niet alleen in het sanitair gebouw bevond maar ook op de rest van de camping waaronder je eigenplek. (Lastig je heb extra werk met afbreken om te zorgen dat je ze niet meeneemt naar huis)

Zwembad is leuk en zeker genoeg te doen voor kinderen. idd wat losse tegels en een grote gele glijbaan die wat wankel overkomt maar mag de pret niet drukke.

Strand is op loop afstand en mooi. Gebied tussen camping en strand is autoluw en top om s'morgens te hardlopen bijv.

Restaurant en Bar kunnen wat meer aandacht krijgen is meer uit te halen met een herinrichting denk ik. Take a way en kleine bar zijn prima. Supermarkt heeft een pima assortiment.

Wbt binnenspeeltuin, betalen is idd wat vreemd en de openingstijden zijn niet praktisch (Franse tijden) zeker in een gebied waar het regelmatig wat bewolkt(regen) en kouder kan zijn. Lijkt me nuttig als dit langer open is tussen de middag bijv.

Personeel was erg vriendelijk vonden wij en behulpzaam ook in het Engels evt.

Bretagne komen we zeker nog een terug deze camping misschien niet maar wel evt. een andere via de touroperator.

TIP, huur een fiets op de camping en geniet van het natuurgebied tussen de camping en BEG MEIL en ga evt. lunchen in een van de kleine restaurantjes. tip. Wacht bij de ingang van een restaurantje dat ze jou een plek wijzen dat is gebruikelijk in Frankrijk.

Waardeloos. Nooit meer!

Van delft
15-8-2017

Waardeloze camping het is er oud en vies de stacaravan waar wij in zaten was vies. Van de luxaflex die in de keuken hangt kan je een prima soepje maken zo vies. De badkamer zit vast met schroeven en de lakens die in de caravan liggen durf ik geen uv licht op te houden. De wc is te smerig voor worden, de borstel zit de stront van de vorige 100 bewoners nog op en wederom vast met schroeven. Het buitenzwembad is leuk maar ook oud en verslechten. Tegels liggen los en de wc smerig. Hier kom ik nooit meer terug had beter mijn vakantie geld weg kunnen gooien.

prima verblijf in tent van touroperator

Westhoff
10-7-2017

Wij reisden met 2 kinderen van 2,5 en 5 jaar. Tent laantje H, rustig gelegen toch dicht bij zwembad en sanitair. Sanitair schoon, zwembad prima voor de kleintjes en veilig en goed overzichtelijk. Strand bereikbaar via mooi wandelpad, 450 meter. Strand rustig, zeer geschikt voor jonge kinderen. Wij waren er eerste week juli. Tip: richting Benodet supermarkt Netto voor goedkopere boodschappen. L'Atlantique is ons prima bevallen. Jammer dat er niet beter Engels gesproken wordt op de camping.

Leuk voor 1 keer maar nooit meer!!

R Grozema
9-7-2017

Vandaag terug gekomen van 2 weken op deze camping. Wij verbleven in een tent van de touroperator in laantje c op plek c12. Deze plek heeft 's avonds totdat de zon onder gaat zon op de voorkant van de tent waardoor het erg warm werd in de tent. De zee is te koud om er tot je knieën in te gaan. Laantje c ligt wel heel mooi centraal op de camping dichtbij zwembad, winkel, en sanitair. Wel een beetje jammer dat de douches maar 3 seconden aanblijven na het indrukken van de knop. Zwembad is perfect en verwarmd +- 25 graden. In het overdekte zwembad zit wel een bubbelbad die tot 30 graden wordt verwarmd. De overdekte speelplaats kost €4,- p.d. en is open van 11:00t/m 13:00 en van 17:00 t/m 20:30 redelijk onmogelijk. Het valt nog mee dat je voor het zwembad niks extra's hoeft te betalen. In de directe omgeving is vrijwel niks te beleven op een markt hier en daar na. De meeste dingen zijn minimaal 50 min rijden. Verder heel veel Engelsen. Het personeel spreekt gebrekkig Engels.

Oude reviews (archief)

Mooie vakantie.

Karin
28-8-2016

Twee weken op de camping gestaan.

Laantje D, vlakbij sanitair en het centrum en zwembad.

Sanitair was schoon.

Het zwembad was voor onze kinderen heerlijk.

Zee op Loop afstand.

Maar ook op niet te grote afstand veel mooie plekjes gezien.

Binnenspeeltuin moet je voor betalen, maar met het mooie weer ook niet nodig om daar te zijn.

De prijzen zijn niet mega, dus voor een keertje wel te doen.

Camping winkel bied een goede basis.

Wij zijn zeker positief.

Zeker niet nog eens

Erik
22-8-2016

Geboekt via touroperator. De stacaravan die we hadden was simplistisch ingericht, zonder tv, vaatwasser.

De camping zelf doet zich voor als kindvriendelijk, echter moet voor alles betaald worden wat leuk is: draaimolen (open van 1600 tot 2200 dus kleine kinderen liggen dan in bed) binnenspeeltuin (twee keer per dag open op onmogelijke tijden) , minigolf, (vervallen of kapot). Animatie is er wel, zolang je kids Frans spreken.

Het zwembad oogt fraai op de foto, echter schijn bedriegt. Losse tegels, te weinig parasols, slecht onderhouden. Vooral de grote gele glijbaan is enorm gammel en schudt gruwelijk als je er boven op staat. Het strand is niet veel beter: vol zeewier, zandvlooien en stenen. Geen faciliteiten op het strand. De speeltuin is oud en slecht onderhouden. Al met al een eind rijden voor een hoop "net niet". Het weer kan je niet plannen, maar dat was redelijk goed.

Voor herhaling vatbaar

Vanrusselt
10-8-2016

We vonden dit een leuke camping met als enig minpuntje veel lawaai in de avondlijke uren. Er zou echt een nachtwaker of zoiets moeten komen die het lawaai na 22 uur aan banden legt. Er logeren heel veel engelsen en nederlanders op deze camping en beide groepen (zowel de ouders als de jongeren) houden geen rekening met de nachtrust van anderen. Luidkeels roepen als je van de bar terugkomt, schijnt voor hen normaal te zijn.

De camping zelf is netjes, het zwembad is zonder meer prima (al is er één glijbaan maar beperkt open, wat wat jammer is) en het sanitair wordt goed onderhouden (niet ultramodern maar proper). De eigen toegang tot het strand is leuk en handig. Qua eten is er zeker voldoende aanbod en de prijzen vallen heel goed mee. Bovendien is het eten lekker ! De campingwinkel is zeer uitgebreid en elke dag ovenvers brood en croissants !

Animatie is er vooral voor kleinere kinderen maar dat vonden onze pubers helemaal niet erg.

voor pubers

anoniem
22-8-2015

Ik ben zelf 15 jaar en schrijf dit even voor alle leeftijdsgenoten, je hebt niet heel veel activiteiten wat echt leuk is voor ons voor bij de receptie hangt een bord met alle activiteiten in het Frans dus je moet het er zelf maar uithalen, de feestjes zelf in de avond zijn best wel leuk maar je moet het er wel echt van 23:00 na hebben. Er is niet een ontmoetingsplaats maar bij de bar zijn wel leuke mensen te vinden. Zelf had ik best wel grote vriendengroep en gingen we in de avondd bij het strand hangen rond ons eigengemaakte kampvuur, beetje bij voetbalveld hangen. Met de mensen die op de camping werken lachen. Het zwembad is wel oké ben er maar 1keer geweest aangezien ik niet van zwemmen hou maar zag er goed uit. De douches etc waren super schoon werd ook drie keer perdag schoongemaakt, het eten op de camping minder de "cafetaria" stelt niks voor, chago mensen die niet echt met liefde je eten maken en zelf vond ik de pizza's ook minder.Veel plezier en maak er zelf wat van!

We hebben een aantal aanbieders voor L'Atlantique voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Atlantique in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Atlantique scoort een 6.79 uit 10 op basis van 149 reviews.