4,9

4 reviews over Camping La Plage de Cleut Rouz in het Nederlands

Super camping

Fam. Van den Bergh
6-8-2015

Wij hebben hier 2 weken gestaan met onze kinderen van 5 en 9 met onze caravan. Super camping. Heel aardig personeel en je kunt je goed verstaanbaar maken in het engels. Elke dag kun je stokbrood en (chocolade) croissants bestellen die heerlijk vers zijn. Super mooi zwembad met glijbanen, de kids vermaakte zich er enorm. Sanitair werd 2 x per dag grondig schoongemaakt. Het enigste kleine minpuntje was dat je na 22 uur niet meer kon douchen. Dichtbij het strand en voldoende leuke stadjes om te bezichtigen. Zou er zo weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Franse camping, weinig Nederlanders

M de Bruin
23-8-2013

Wij hebben deze camping uitgekozen omdat wij een kindvriendelijke camping zochten waar mijn man in de buurt ook kon golf/kitesurfen, De wind was niet optimaal, dus het surfen was niet van toepassing. Het was nog een half uur rijden naar de surfspot. De camping heeft grote ruime plekken en ligt vlak aan de zee.Op de camping zelf zijn bijna geen Nederlanders te vinden. Het is een kleine camping waardoor onze kinderen zelf naar de speeltuin toe konden. De kidsclub is Franstalig, waardoor onze kinderen (5 en 7) niet alles begrepen en daardoor mee wilden doen. De glijbanen in het zwembad en de speeltuin zijn leuk. Wij hebben hier prima geslapen, het is er erg rustig, overdag gingen wij juist veel op pad. Douches zijn krap (worden wel goed schoon gemaakt) en om 22.00 uur gesloten. Er is geen winkel op de camping zelf, noodzakelijke dingen en stokbrood kan je wel bij de receptie kopen. Een nette camping, leuk als je rust en Fransen zoekt. Met kinderen leuk voor een weekje, maar niet langer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

magnifiek

m.lith
3-3-2013

mooie ligging en vriendellijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

heerlijke familiecamping

lith
1-3-2013

Schone nette camping met vernieuwd sanitair zeer kindvriendelijk typisch franse familiecamping met mooi zwembad geen massatoerisme /eigenaar/personeel zeer vriendelijk mooie staanplekken leuke speeltuin met trampoline's glijbaan en andere speeltuigen prachtige omgeving 100 M v strand veel wandel/fietsmogelijkheden om de camping (uitgebreid natuurgebied) culturele actviteiten bretonse volksfeesten, gratis straattheater en concerten in de buurt prachtige rotsstranden en vele plekken te bezoeken (quimper,concarneau,locronan,la pointe du raz, etc.. leuke marktjes in de buurt kortom voor ieder wat wils in hoog en laagseizoen is er een speciale aanbieding voor echtparen ook i het laagseizoen is het een heerlijke plek te bezoeken!! camping is voor iedereen geschikt behalve voor jongeren

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage de Cleut Rouz in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage de Cleut Rouz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.