Camping Kersentic

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super camping

Marc Tiel
17-8-2017

Camping uitstekend bevallen, net sanitair en leuke animatie voor de kinderen (ook voor de jeugd). De eigenaresse, het receptiepersoneel en de animators spreken goed engels. Om de dag is er ook een avondprogramma. Ruime standplaatsen (120m2)

Heerlijke vakantie, mooie natuur, lekker eten!

A.van Doorn
12-10-2013

Camping Kersentic is een goed onderhouden camping, op loopafstand van het strand. Supermarkt en Centre Aquatique zijn dichtbij en op de fiets te bereiken. De stranden zijn een klein paradijsje, elk stukje kust geeft weer een ander prachtig stukje strand met schoon water en meest zandstranden.

We zijn zelf langer gebleven, omdat deze vakantie plek ons erg aansprak.

Eigenaresse spreekt Engels en enkele woorden Duits. Het welkom was erg warm en we willen deze camping ook zeker aanbevelen!

De eigenaar kookt heerlijk, af en toe een avond eten in - Le Bateaux Bleu- is zeker een aanrader. Voor kinderen is er genoeg te doen in de leuke speeltuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kersentic in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kersentic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kersentic scoort een 8.71 uit 10 op basis van 3 reviews.