Camping De La Piscine

Camping De La Piscine

7.8Goed

Frankrijk, Bretagne, Fouesnant

Op vakantie geweest naar De La Piscine?

7.8Goed

• 4.6Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

60 reviews over Camping De La Piscine

• 2018
    8Eric03-08-2018

Super leuke vakantie gehad

Leuke en nette camping. Het personeel op de camping en is super vriendelijk en behulpzaam. Personeel spreekt een beetje engels en dat is toch wel makkelijk, dit komt misschien ook wel omdat het een uitvalsbasis is voor engelsen. Het sanitair is allemaal nieuw en heel schoon en het kinder gedeelte is echt prima. De animatie is leuk alleen wel in het frans en gebrekkig engels. Het enige wat jammer is, is dat er maar weinig nederlanders zijn. Maar met de kindjes die er waren was het super leuk en gezellig. Al met al een top vakantie voor ons!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Hilda24-08-2015

gemoedelijke sfeer

Mooie camping, vriendelijk personeel. Zwembad is heerlijk; warm op koudere dagen en koud op warmere dagen. Vijf minuutjes op de fiets naar het strand. Leuke omgeving. weinig Nederlanders, maar degenen die er staan worden bij elkaar in de buurt gezet, wat toch wel heel fijn is. Animatie in frans, maar wij doen hier toch niet aan mee. Supermarkten en dergelijke op korte afstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Kelly Verkimpe03-08-2015

De camping vond ik gezellig ingedeeld, iedereen krijgt zo'n beetje een eigen plekje. Er staan haagjes tussen de kampeerplaatsen, maar je blijft wel het contact met je buren behouden. Alles werd netjes onderhouden, ook de toiletten en douches. Het is een familiale camping waar alle werknemers even vriendelijk en behulpzaam zijn. Hun naam mogen ze zeker met trots dragen, want het zwembad vond ik supermooi. De kinderen amuseerden zich kostelijk op de glijbanen en als het weer een beetje tegen zit dan kan je nog altijd binnen terecht. Er is een gezellige, maar kleine snackbar, een winkeltje ( maar ook een supermarkt op 3.8 km) een wassalon en een ruimte voor animatie. Enige minpuntjes zijn dat er nergens een bordje staat met de weersverwachting en dat de kinderanimatie 's avonds beetje te laat begint ( 21uur) Voor kleine kinderen. Wij zijn mensen die elk jaar ergens anders heen gaan, dus kan ik niet zeggen dat het voor herhaling vatbaar is, maar ik vind dit zeker aan aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Jeroen18-08-2014

Mooie camping!

We hebben totaal 17 dagen mogen genieten van deze camping in Bretagne, mooie ruime staanplaatsen. Sanitair is niet heel modern maar wel schoon en netjes. De kinderen(4 en 6 jaar) hebben genoten van het zwembad, de speeltuin en het voetbalveld. Jammer dat de bar in de middaguren gesloten is, over het eten kan ik niet heel goed oordelen, maar 1 keer geweest voor een frietje. keus is niet heel groot. vriendelijk personeel. Omgeving van Fouesnant is mooi groen met genoeg mogelijkheden om er op uit te trekken, wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8cwoldendorp07-08-2014

Leuke camping, gemoedelijke sfeer

Onze eerste indruk van deze camping was niet heel positief, met name vanwege de op het eerste oog vele stacaravans. Dit hebben we snel bijgesteld omdat er rondom de vaste stacaravans veel mooie en gevarieerde campingveldjes liggen. Overigens variëren de plaatsgroottes nogal! De voorzieningen (zwembad, sportfaciliteiten) zijn prima, winkel voor het hoognodige en de bar biedt een dagmenu voor als je geen zin hebt om te koken. De camping ligt wat afgelegen, maar het strand is met 20 minuten goed te belopen en op de fiets is alles goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Ap Bolsenbroek25-12-2013

Uitstekende camping

We zijn op de camping geweest van 29 mei 2013 tot 4 juni 2013. We hadden al 2,5 week rondgetrokken door Normandie en Bretagne. In die periode niet zo druk. We hadden een ruime plek en stonden met 2 Engelse families op een groot veld. Sanitair prima, wordt goed schoongemaakt. Met de fiets ben je vanuit de camping in 10 minuten op het strand van Mousterlin. Op de camping is een klein, prima overdekt, verwarmt zwembad waar ik ook gebruik van heb gemaakt . Ook is er een mooi buitenbad maar dat was in de periode nog niet in gebruik. Mooie uitstapjes gemaakt naar o.a. Concarneau en de Glenan eilanden vanuit Benodet. De campingbaas heeft vanuit de camping kaartjes gereserveerd naar de Glenan eilanden. Grote klasse!!. Veel winkels in Fouesnant. Ik kan deze camping bij iedereen aanbevelen!

Ap en Henny Bolsenbroek

Gereisd met partner in mei 2013

• 9tonnywolvetang04-08-2012

Voor de tweede keer

Voor het tweede jaar op deze camping. Het sanitair is vernieuwd en verder is het net zo goed als vorig jaar. We zijn er drie weken geweest.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Ies en Tonny02-09-2011

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gezellige camping met zeer aardige beheerders. Door autopech hebben we er bijna 5 weken gecampeerd. Grote plekken, schoon sanitair, 2 mooie zwembaden, kinderspeelplaats. 1,5 km van het strand en niet ver van Fouesnant. In de omgeving is veel te zien. Er is een klein restaurant met een dagmenu van goede kwaliteit en niet duur. Geweldige camping voor gezinnen met kinderen; ook door het overdekte zwembad. Kortom...een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Miranda02-08-2010

Leuke camping

Leuke nette camping met mooie plaatsen.alles wordt netjes onderhouden.Zijn hier 2 weken in Juli(2010) geweest met 2 gezinnen en konden zonder problemen van te voren aangeven naast elkaar te willen staan. Personeel is zeer vriendelijk.Leuk en mooi zwembad waar de kinderen zich uren hebben vermaakt.Leuke ruime speeltuin.Animatie leuk maar niet elke dag,wel van 10.30 tot 12.30.Avonden niet elke dag animatie.Voor oudere kinderen is er misschien weinig te beleven(bij ons varieerde ze van 4 tot 11,en hadden al genoeg aan het zwembad)Toiletten niet nieuw maar zeer schoon,en douche gebouw netjes. Na 22.00 uur moet het "gewoon"rustig zijn op de camping. Mooie brede zandstranden op korte afstand.Enig minpuntje is dat ze vrijwel geen Engels spreken/schrijven(wel bij de receptie)en dat terwijl er toch veel Engelse en Nederlanders stonden.Winkeltje schrijnend duur,maar voor stokbrood prima te doen,de rest in de velen grote supermarkten in de nabije omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Miranda02-08-2010

Nette camping

Leuke nette camping,met mooie plaatsen en netjes onderhouden. Wij waren met 2 gezinnen en konden zonder problemen van te voren aangeven naast elkaar te willen staan. Leuk en mooi zwembad met glijbanen.Ruime speeltuin. Annimatie niet elke dag,maar wel lang(van 10.30 tot 12.30.)Een aantal keer in de week avondanimatie,waarvan 1x per week disco.Helaas gaat dit alles in het Frans,terwijl er veel Engelse en Nederlanders komen. Toiletgebouwen zijn niet nieuw,maar worden keurig schoon gehouden.Nette doucheruimtes. S,avonds na 22.00 moet het normaal rustig zijn op de camping.Voor wat oudere kinderen is er wel weinig te doen(bij ons varieerde ze tussen de 4 en 11,die hadden alleen al genoeg aan het zwembad en de knutselclup)Mooie stranden en zee op korte afstand.Personeel erg vriendlijk!!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair