7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Grand Large voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping Capfun Le Grand Large in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Van wijk,
4-8-2017

Heel leuk de camping, de omgeving is prachtig.

Alleen jammer dat er bijna geen Engels wordt gesproken voor de kinderen is het daarom lastig de entertainment goed te volgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt Frans

Suzan,
21-7-2017

Camping met franse slag 😉 mooie omgeving en goeie ligging maar echt heel frans en niet erg schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie ligging, echte Franse camping.

Joske
3-9-2016

Bij aankomst moesten we behoorlijk lang wachten voordat we de sleutel van ons huisje kregen. Zaterdag was duidelijk een aankomstdag, maar dit zouden ze we wat efficienter aan kunnen pakken. Het huisje (resort +) was gedateerd en de hygiene liet te wensen over. Toen we hier melding van maakten, kregen we direct de sleutel van een ander huisje en werd het betreffende huisje schoongemaakt. Het is een echte Franse camping met weinig Nederlanders. Ook animatie is compleet Frans. De zwembaden zijn geweldig en onze jongens van 6 en 7 hebben we hele dagen niet gezien. De camping ligt aan de zee. Het is geen prachtig zandstrand, hiervoor moet je een stukje verderop. Maar wie houdt van rotsen en krabbetjes zoeken kan hier zijn hart ophalen. Wij gingen iedere avond nog even voor een wandeling langs het strand. De pizza's en friet op de camping waren niet veel. Het restaurant hebben we niet geprobeerd, maar zat iedere avond vol. De campingplaatsen waren ook mooi, maar de toiletgebouwen waren erg vies. We hebben een heerlijke vakantie gehad, door het prima weer, doordat de kinderen zich opperbest hebben vermaakt en de mooie kustlijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Perfect

Diocol1970
11-8-2016

Wij hadden hier een mobile home.

Deze was goed onderhouden en verder was het een rustige camping.

Veel waterglijbanen voor de kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer goed

1-8-2016

Zeer mooie, ruime, verzorgde camping. Geweldig personeel en animatieteam. Snelle service. Goede accommodatie met alles wat je nodig hebt. Mooie zwembaden en speelgelegenheden voor de kinderen. Ligging van de camping is mooi aan de kust! Kortom...GEWELDIG!!! . Wat ons betreft hoeft er niets verbeterd te worden. Blijf doorgaan zoals het nu gaat, dan is het een geweldig vakantiepark!!!

Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

18-6-2016

Dicht bij het strand

Fiets en wandel mogelijkheden.

Gereisd anders in januari 2016

Uitstekend bevallen

Niels Klinkhamer
          11-8-2014

Onze mobilhome is goed bevallen: netjes, voldoende groot en van veel gemakken voorzien (afwasmachine, magnetron en TV). In het hoogseizoen betaal je uiteraard wel de hoofdprijs. Veel Fransen en Britten gezien, weinig Nederlanders. Vriendelijk en behulpzaam, uitsluitend Franstalig, personeel. Deze camping is uitstekend voor jonge kinderen: leuk (verwarmd) zwembad met diverse glijbanen, speeltuintje en het strand op loopafstand. In de directe omgeving is niet veel te doen, wat wij juist fijn vonden. De nabij gelegen dorpjes en stadjes zijn leuk om te bezoeken (Quimper, Concarneau, Fouesnant du Foret). Je moet dan wel een stukje willen rijden (ongeveer 15-30 minuten). Wij hadden geluk met het weer. Bretagne is prachtig met inderdaad af en toe een bui. Voor meer vertier en Nederlandstalige animatie kun je beter elders naar toe gaan. Hou je van rust, een strand voor vrijwel jezelf (en de kinderen), beetje BBQ-en, rosé en oesters? Dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima camping

goulooze
          5-8-2014

Fijne rustige schone camping, wel echt frans geen nederlandse animatie terwijl dat wel was vermeld! Helaas erg weinig ligbedden bij het zwembad direct aan het strand, buiten de camping niet veel dus dan moet je wel met de auto erop uit. Prima camping om tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geen Nederlandse kolonie :-)

Simone Schrijver
          31-7-2014

Merendeel is Fransman wat er komt en dat is duidelijk te merken aan alles. Voor onze kinderen (2, 10 en 13) was dat een tegenvaller want de animatie ging leuk met de Franstalige kinderen om en liet andere kinderen links liggen. Camping was fijn kleinschalig en daardoor deed wel leuk dorps aan. Het aantal zwembaden en het strand zo dichtbij was ideaal. De kids hebben zicht goed vermaakt met schelpen zoeken en visjes/krabben kijken. Minpuntje was wel het weer. Het is er erg winderig en de bewolking is veel aanwezig geweest. Al met al een leuke vakantie, maar wij gaan volgende keer voor een meer zonzekere omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ik had geboekt via touroperator bij Camping La Grand Large. Op de site van touroperator gekozen voor een stacaravan Habana+. Op zich geheel tevreden over deze aanmelding. Maar daarna gekeken op de site van La Grand Large en gezocht naar de "Habana+" accomodatie. Daar stond bij vermeld dat er gratis een TV en een vaatwasser bij zou zijn. Is toch mooi meegenomen. Maar daar aangekomen, navraag gedaan naar deze aanbieding behorende bij "Habana+", maar de aanbieding op hun site gold niet voor boekingen via Touroperator. Dus maak je niet blij met deze vermelding op de site van La Grand Large en touroperator.

Voor het overige een goede camping, met heel vriendelijke mensen. Met een goed restaurant met mooi uitzicht. En 2 goede stranden op 10 minuten lopen. Het strand bij de camping is wat klein bij vloed. Wij hebben ons goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
          • SchaduwplaatsenAanwezig
          • MobilehomesAanwezig
          • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Grand Large in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Grand Large zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.