Camping Capfun Le Grand Large

9Fenomenaal

Frankrijk, Bretagne, Fouesnant

9Fenomenaal

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Grand Large voor je op een rij gezet:

Meer camping info

94 reviews over Camping Capfun Le Grand Large

• 7Van wijk04-08-2017

Leuke vakantie gehad

Heel leuk de camping, de omgeving is prachtig. Alleen jammer dat er bijna geen Engels wordt gesproken voor de kinderen is het daarom lastig de entertainment goed te volgen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Joske03-09-2016

Mooie ligging, echte Franse camping.

Bij aankomst moesten we behoorlijk lang wachten voordat we de sleutel van ons huisje kregen. Zaterdag was duidelijk een aankomstdag, maar dit zouden ze we wat efficienter aan kunnen pakken. Het huisje (resort +) was gedateerd en de hygiene liet te wensen over. Toen we hier melding van maakten, kregen we direct de sleutel van een ander huisje en werd het betreffende huisje schoongemaakt. Het is een echte Franse camping met weinig Nederlanders. Ook animatie is compleet Frans. De zwembaden zijn geweldig en onze jongens van 6 en 7 hebben we hele dagen niet gezien. De camping ligt aan de zee. Het is geen prachtig zandstrand, hiervoor moet je een stukje verderop. Maar wie houdt van rotsen en krabbetjes zoeken kan hier zijn hart ophalen. Wij gingen iedere avond nog even voor een wandeling langs het strand. De pizza's en friet op de camping waren niet veel. Het restaurant hebben we niet geprobeerd, maar zat iedere avond vol. De campingplaatsen waren ook mooi, maar de toiletgebouwen waren erg vies. We hebben een heerlijke vakantie gehad, door het prima weer, doordat de kinderen zich opperbest hebben vermaakt en de mooie kustlijn.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Diocol197011-08-2016

Perfect

Wij hadden hier een mobile home. Deze was goed onderhouden en verder was het een rustige camping. Veel waterglijbanen voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10.01-08-2016

Zeer goed

Zeer mooie, ruime, verzorgde camping. Geweldig personeel en animatieteam. Snelle service. Goede accommodatie met alles wat je nodig hebt. Mooie zwembaden en speelgelegenheden voor de kinderen. Ligging van de camping is mooi aan de kust! Kortom...GEWELDIG!!! . Wat ons betreft hoeft er niets verbeterd te worden. Blijf doorgaan zoals het nu gaat, dan is het een geweldig vakantiepark!!!

Gereisd in januari 2016

• 10.18-06-2016

Zeer goed

Dicht bij het strand Fiets en wandel mogelijkheden.

Gereisd in januari 2016

• 8Niels Klinkhamer11-08-2014

Uitstekend bevallen

Onze mobilhome is goed bevallen: netjes, voldoende groot en van veel gemakken voorzien (afwasmachine, magnetron en TV). In het hoogseizoen betaal je uiteraard wel de hoofdprijs. Veel Fransen en Britten gezien, weinig Nederlanders. Vriendelijk en behulpzaam, uitsluitend Franstalig, personeel. Deze camping is uitstekend voor jonge kinderen: leuk (verwarmd) zwembad met diverse glijbanen, speeltuintje en het strand op loopafstand. In de directe omgeving is niet veel te doen, wat wij juist fijn vonden. De nabij gelegen dorpjes en stadjes zijn leuk om te bezoeken (Quimper, Concarneau, Fouesnant du Foret). Je moet dan wel een stukje willen rijden (ongeveer 15-30 minuten). Wij hadden geluk met het weer. Bretagne is prachtig met inderdaad af en toe een bui. Voor meer vertier en Nederlandstalige animatie kun je beter elders naar toe gaan. Hou je van rust, een strand voor vrijwel jezelf (en de kinderen), beetje BBQ-en, rosé en oesters? Dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7goulooze05-08-2014

Prima camping

Fijne rustige schone camping, wel echt frans geen nederlandse animatie terwijl dat wel was vermeld! Helaas erg weinig ligbedden bij het zwembad direct aan het strand, buiten de camping niet veel dus dan moet je wel met de auto erop uit. Prima camping om tot rust te komen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Simone Schrijver31-07-2014

Geen Nederlandse kolonie :-)

Merendeel is Fransman wat er komt en dat is duidelijk te merken aan alles. Voor onze kinderen (2, 10 en 13) was dat een tegenvaller want de animatie ging leuk met de Franstalige kinderen om en liet andere kinderen links liggen. Camping was fijn kleinschalig en daardoor deed wel leuk dorps aan. Het aantal zwembaden en het strand zo dichtbij was ideaal. De kids hebben zicht goed vermaakt met schelpen zoeken en visjes/krabben kijken. Minpuntje was wel het weer. Het is er erg winderig en de bewolking is veel aanwezig geweest. Al met al een leuke vakantie, maar wij gaan volgende keer voor een meer zonzekere omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Kees31-07-2013

Kijk uit: Habana+ van touroperator en camping

Ik had geboekt via touroperator bij Camping La Grand Large. Op de site van touroperator gekozen voor een stacaravan Habana+. Op zich geheel tevreden over deze aanmelding. Maar daarna gekeken op de site van La Grand Large en gezocht naar de "Habana+" accomodatie. Daar stond bij vermeld dat er gratis een TV en een vaatwasser bij zou zijn. Is toch mooi meegenomen. Maar daar aangekomen, navraag gedaan naar deze aanbieding behorende bij "Habana+", maar de aanbieding op hun site gold niet voor boekingen via Touroperator. Dus maak je niet blij met deze vermelding op de site van La Grand Large en touroperator. Voor het overige een goede camping, met heel vriendelijke mensen. Met een goed restaurant met mooi uitzicht. En 2 goede stranden op 10 minuten lopen. Het strand bij de camping is wat klein bij vloed. Wij hebben ons goed vermaakt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 8A.Lagas09-08-2012

Leuke vakantie voor leuk bedrag!

Camping Le Grand Large in Fouesnant is ons goed bevallen. Nu hadden wij wel heel veel geluk met het weer (slechts 1 dagje regen) dus dat helpt natuurlijk ook wel. Die ene dag regen hebben we ingevuld met een bezoekje aan een indoorspeeltuin in Concarneau. De camping is netjes verzorgd en er zijn voldoende faciliteiten voor de kinderen om zich mee te vermaken. De nieuwe overkapping over het zwembad is geweldig! Zo kan er ook met minder weer gezwommen worden. De omgeving is erg mooi maar niet zo heel veel te doen. Het strand viel ons iets tegen aangezien er veel rottend zeewier aanspoelt wat echt enorm stinkt. Op de camping roken we daar echter niets van. Mobilehomes waren schoon en voldoende ingericht. Bedden sliepen prima en we kregen er een setje nieuwe matras- en kussenbeschermers bij voor de hygiene. Kortom: wij hebben ons hier prima vermaakt ! Personeel spreekt goed Engels maar mag wat vaker glimlachen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012