8,5

4 reviews over Camping Municipal du Guen in het Nederlands

Prima simpele camping

Sylvia van Capel
17-8-2019

Prima camping als je niet veel eisen hebt. We stonden een nacht aan de overkant van de weg, zijn daarna op deze simpele camping terecht gekomen. Veel goedkoper maar dan ook geen extra voorzieningen. We mochten zelf een plek kiezen. Heel erg behulpzame (jonge) eigenaars/beheerders. Op loopafstand van het strand, wel een hele klim terug. Iedere avond een andere foodtruck voor de ingang. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Ideaal, rustig, schoon en zeer betaalbaar!

Jose
28-8-2018

Geweldige kleinschalige rustige camping in prachtig gebied en vlak bij zee en leuk dorp. Ruime plekken, uitgebreid en brandschoon sanitair. Heel goede prijs/kwaliteitverhouding, aardige eigenaren, kleine biowinkel en hele grappige ecohutjes te huur. Ook, verrassend, yoga en massage aanbod!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Simpele camping met weinig extra's

Remco
26-6-2011

Prima uitvalsbasis, maar camping zelf is niet erg boeiend. Enkel een speeltuin en een tafeltennistafel.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping

H. Visser
19-6-2009

Voor de mensen die houden mooie natuur en gezelligheid, dit is een camping die 800 m van zee ligt en 1km van het dorpje. je kunt er prachtig wandelen en het zeewater is prachtig. De camping heeft verder niet veel bijzonders. er zijn wel wat speeltoetselen maar er is geen dsco of zwembad. Prima voor de mensen die niet van te veel poespas houden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Guen in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Guen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.