7,8

11 reviews over Camping Les Roches in het Nederlands

Prachtige camping

Trix Koning,
25-8-2017

Hier afgelopen mei gestaan op het tentenveld en vandaar heb je een prachtig uitzicht. Keurig sanitair met een gezellig muziekje op de achtergrond. Elke dag kon je brood bestellen en dan de volgende dag ophalen bij de receptie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Verheijen,
4-5-2017

De rust en nabijheid van zee en strand

Waardeloos internet, traag en ligt er regelmatig uit

Gereisd met partner in mei 2017

prima camping

fredf
22-12-2015

Wat goed was aan de camping waren de prima staplaatsen, zowel qua grootte als ondergrond. Mooi afgebakend met variatie aan bomen. Vriendelijke eigenaren.Sanitair was grotendeels modern te noemen alleen de douches waren verouderd, in alle douches moest de douchekop met de hand vastgehouden worden.

Mooie omgeving, mooi uitzicht vanaf voorzijde camping op Erquy en de kaap.

Iets minder was de afwezigheid van een restaurant. Er werd in de nazomer een paar keer een etentje georganiseerd, maar de lokatie had de gezelligheid van een grote schuur. Pizza en patat kon paar maal per week besteld worden op de camping, waren van prima kwaliteit.

Voornamelijk Fransen die de camping bezochten, heb maar een paar NL's gezien in de 2 weken die we daar waren. Het weer is ook niet het sterkste punt van Bretagne, misschien schrikt dat veel NL's af, maar voor de rest een absolute aanrader

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustige familiecamping

Mergaert Jacky
18-8-2014

goed gelegen ,propere camping,de uitbaters doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.kraaknet sanitair.

Gereisd met partner in juli 2014

Rustige camping in een prachtige omgeving

cvewijk
17-12-2010

Wij hebben hier een dag of 5 gestaan, helaas met erg slecht weer.

Gelukkig was het sanitair gebouw goed verwarmd en dat is toch wel erg lekker met slecht weer.

De camping ziet er goed verzorgd uit, het sanitair is erg schoon en het personeel is erg aardig.

De camping ligt op loopafstand van zee en het plaatsje Erquy is erg gezellig.

De camping is omringd door hoge heggen en dat houd de wind lekker tegen.

Tevens is er gratis internet verkrijgbaar en dat is ook erg handig met slecht weer.

Gereisd met partner in augustus 2010

Zeer nette camping !!

chaveau1
12-1-2010

Zeer nette camping, schoon sanitair en vriendelijke eigenaren, gelegen op loopafstand van zee en fietsafstand van Erquy.

Gereisd met partner in juli 2009

SUPER GEWOON

kat
17-8-2009

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Hééééél netjes en goed uitgerust. Een verzorgde camping en hééééél vriendelijke uitbaatsters. Ook heel goed gelegen. Daar willen we zeker nog eens terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Erg leuke camping!

Natasja
5-8-2008

Hele mooie rustig gelegen camping. Zeer ruime plekken, verzorgd en diverse speelmogelijkheden voor de kinderen. De eigenaresse is vriendelijk en ze spreekt ook goed Engels (voor als Frans moeilijk is). Iedere dag is er vers brood en het winkeltje heeft verder alles wat je voor nood nodig hebt. Op de zaterdagavond werden er pizza's gemaakt en verkocht (erg lekker). Verder werd er mosselavond georganiseerd en was er een frietkraam.

Erquy is erg leuk. Bij de haven zijn veel restaurants en op het kerkplein is een hele leuke bistro. Voor de boodschappen kan je goed terecht bij de SuperU en het tanken is daar echt goedkoop. Wij gingen iedere dag wel even naar het stadje. Wij vonden het er gezellig.

De stranden zijn erg mooi. Bij zo'n 23 graden is het al heerlijk toeven. Je hebt keuze uit vele mooie stranden in alle windrichtingen. Het water is wel even doorbijten.

In de omgeving hebben we diverse steden bezocht. Wij vonden met name Dinan een mooie sfeervolle plaats.

Gereisd familie in juli 2008
2007

In de zomer van 2005 met vriend en zoontje hier heen geweest op aanraden van de familie en we hebben een te gekke tijd gehad op deze camping. Kindvriendelijk, schoon en prettig om op te staan. Leuke plekjes en genoeg mogelijkheden om contact met anderen op te doen.

Gereisd familie in juli 2005
2005

dit is een vet stoere en gave camping

dinky doemaar
16-1-2005

dit is een vet stoere en gave camping. er is veel leuks te doen.

Gereisd anders in januari 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Roches in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.