5,9

24 reviews over Camping Le Vieux Moulin in het Nederlands

Prima camping met goede faciliteiten

Karin,
2-9-2018

Prima camping met goede faciliteiten. De ligging van de camping is mooi dicht bij zee.

Gereisd anders in september 2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud. Het zwembad zou wel gerenoveerd mogen worden. Glijbaan is verouderd los liggende tegels kan beter worden onderhouden. Ook de tennisbaan en minigolf speelvelden mogen ook wel gerenoveerd worden.

Als we over de camping liepen zag je een aantal caravans er slecht bij lagen.

Voor ons was het verblijf prima mooie goed onderhouden caravan.

G2,
18-8-2018

dureau,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Fantastische camping in een prachtige omgeving.

Rozemarijn,
12-8-2018

Wij hebben het heerlijk gehad op deze camping, echt genoten. Prachtige omgeving, mooie stranden in de buurt, paradijselijk zwembad, heerlijk restaurant en een goede service. Het water was een aantal dagen niet warm helaas, maar dat drukte de pret niet. Het was geweldig!

nooit meer

de Wolff,
22-8-2017

helemaal niks.. omgeving en stranden zijn prima maar verder is deze camping absoluut niet de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Brr ga hier niet heen...!

Bas,
10-8-2017

Ondanks dat de caravan redelijk nieuw is, kan je de rest van de camping een zooitje noemen. Enige positieve punt is de ligging waardoor je snel in erquy bent plus omgeving dorpjes/strandjes.

Eigenlijk in alles ontbreekt de drive/passie om er iets leuks van te maken. Waar de 4 sterren vandaan komen is mij een raadsel..we zijn 3 dagen eerder dan gepland vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ouwe vieze zooi; een beleding voor kampeerders.

Ard Hunnersen,
4-8-2017

Tjongejonge! Zo'n beetje alles wat hier is, vertoont gebreken of werkt niet. Zeer oud en krakkemikkig sanitair, wat resulteert in blank staande toiletgebouwtjes, en spoelbakken die niet eens op de afvoer zijn aangesloten. Van één gebouw is het damesgedeelte zelfs gesloten, en dat in augustus! Zwembad is redelijk, maar vertoont ook mankemdnyen. Alle vijf wasmachines zijn defect. De camping is gelegen aan de rand van het dorpje, niet bijzonder, maar ok.

Vriendelijke mensen, echter ontbreekt de ambitie om van deze plek iets te maken dat voldoet. Overal briefjes dat het defect is, en dat de monteur 'op vakantie is'. Van een Flower-camping mag je heel wat meer verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

+ relaxte sfeer, niet moeilijk doen met allerlei strakke regeltjes/ procedures;

+ vriendelijk personeel;

+ mooie ruime mobile home;

+ veel faciliteiten;

+ Vlakbij mooie (rustige) stranden;

- relaxte houding vertaalt zich ook in het onderhoud. Dat moet echt beter. Gaat eigenlijk over het geheel (camping, mobile home, zwembad)

- beperkte animatie

Sterren worden in Frankrijk gegeven vooral op verhouding aantal plaatsen en hoeveelheid faciliteiten. Dus dan snap ik 'm wel. Vond het ook best een leuke camping. Niet te groot en voldoende vertier. Camping heeft een hoop potentie wanneer goed onderhoud wordt uitgevoerd. Met name bij zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Schaduwrijk, dat is het enige pluspunt. Eerst leidde de eigenaar ons naar een plekje tegenover een druk gezin. Daarna zei hij: ga maar staan waar je wilt, het is toch niet gereserveerd - er waren veel lege plaatsen, ongezellig.

Verder: verdord gras, hobbelige plaatsen, een lading mosselschelpen op ons plekje. Sanitair is oud en niet schoon, ondanks superaardige dame die het bij probeert te houden. Vieze wc's, geen toiletbril of wc papier aanwezig. Ik stond in een douche die na 5 minuten nog geen warm water gaf, opnieuw aankleden en verkassen. Dat noemt zichzelf een "openlucht hotel"!

In de bar zat op zaterdagavond het personeel. De fitnessruimte is een aanfluiting. We zijn niet in het zwembad geweest, daar geen oordeel over. Er is een restaurantje.

We kregen 5 euro korting omdat we geen electriciteit nodig hadden en betaalden toen nog 38 euro. We hebben op campings municipal gestaan voor 6 euro waar het sanitair veel beter was!

Gereisd met partner in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vieux Moulin in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.