Camping Le Vieux Moulin

Meer camping info

103 reviews over Camping Le Vieux Moulin

• 2018
    9Karin02-09-2018

Prima camping met goede faciliteiten. De ligging van de camping is mooi dicht bij zee.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2018

• 7Rogier30-08-2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud. Het zwembad zou wel gerenoveerd mogen worden. Glijbaan is verouderd los liggende tegels kan beter worden onderhouden. Ook de tennisbaan en minigolf speelvelden mogen ook wel gerenoveerd worden. Als we over de camping liepen zag je een aantal caravans er slecht bij lagen. Voor ons was het verblijf prima mooie goed onderhouden caravan.

• 7Eetgelegenheden

• 1dureau17-08-2018

• 1Staat v/h sanitair

• 9Rozemarijn12-08-2018

Fantastische camping in een prachtige omgeving.

Wij hebben het heerlijk gehad op deze camping, echt genoten. Prachtige omgeving, mooie stranden in de buurt, paradijselijk zwembad, heerlijk restaurant en een goede service. Het water was een aantal dagen niet warm helaas, maar dat drukte de pret niet. Het was geweldig!

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

4de Wolff22-08-2017

nooit meer

helemaal niks.. omgeving en stranden zijn prima maar verder is deze camping absoluut niet de moeite waard!

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 4Bas10-08-2017

Brr ga hier niet heen...!

Ondanks dat de caravan redelijk nieuw is, kan je de rest van de camping een zooitje noemen. Enige positieve punt is de ligging waardoor je snel in erquy bent plus omgeving dorpjes/strandjes. Eigenlijk in alles ontbreekt de drive/passie om er iets leuks van te maken. Waar de 4 sterren vandaan komen is mij een raadsel..we zijn 3 dagen eerder dan gepland vertrokken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 4Ard Hunnersen04-08-2017

Ouwe vieze zooi; een beleding voor kampeerders.

Tjongejonge! Zo'n beetje alles wat hier is, vertoont gebreken of werkt niet. Zeer oud en krakkemikkig sanitair, wat resulteert in blank staande toiletgebouwtjes, en spoelbakken die niet eens op de afvoer zijn aangesloten. Van één gebouw is het damesgedeelte zelfs gesloten, en dat in augustus! Zwembad is redelijk, maar vertoont ook mankemdnyen. Alle vijf wasmachines zijn defect. De camping is gelegen aan de rand van het dorpje, niet bijzonder, maar ok. Vriendelijke mensen, echter ontbreekt de ambitie om van deze plek iets te maken dat voldoet. Overal briefjes dat het defect is, en dat de monteur 'op vakantie is'. Van een Flower-camping mag je heel wat meer verwachten.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Remy30-08-2016

Prima vakantiedagen op relaxte camping

• relaxte sfeer, niet moeilijk doen met allerlei strakke regeltjes/ procedures;
    • vriendelijk personeel;
    • mooie ruime mobile home;
    • veel faciliteiten;
    • Vlakbij mooie (rustige) stranden;

• relaxte houding vertaalt zich ook in het onderhoud. Dat moet echt beter. Gaat eigenlijk over het geheel (camping, mobile home, zwembad)
    • beperkte animatie

Sterren worden in Frankrijk gegeven vooral op verhouding aantal plaatsen en hoeveelheid faciliteiten. Dus dan snap ik 'm wel. Vond het ook best een leuke camping. Niet te groot en voldoende vertier. Camping heeft een hoop potentie wanneer goed onderhoud wordt uitgevoerd. Met name bij zwembad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Ellij18-08-2016

veel te veel geld voor slechte camping

Schaduwrijk, dat is het enige pluspunt. Eerst leidde de eigenaar ons naar een plekje tegenover een druk gezin. Daarna zei hij: ga maar staan waar je wilt, het is toch niet gereserveerd - er waren veel lege plaatsen, ongezellig. Verder: verdord gras, hobbelige plaatsen, een lading mosselschelpen op ons plekje. Sanitair is oud en niet schoon, ondanks superaardige dame die het bij probeert te houden. Vieze wc's, geen toiletbril of wc papier aanwezig. Ik stond in een douche die na 5 minuten nog geen warm water gaf, opnieuw aankleden en verkassen. Dat noemt zichzelf een "openlucht hotel"!
    In de bar zat op zaterdagavond het personeel. De fitnessruimte is een aanfluiting. We zijn niet in het zwembad geweest, daar geen oordeel over. Er is een restaurantje.
    We kregen 5 euro korting omdat we geen electriciteit nodig hadden en betaalden toen nog 38 euro. We hebben op campings municipal gestaan voor 6 euro waar het sanitair veel beter was!

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Yolanda11-08-2015

4 sterren?

ik snap nooit iets van die Franse sterren. Daardoor zijn de verwachtingen ook heel hoog. Het aquapark zou ik met 3 kleine zwembadjes bij elkaar en een glijbaan waar al 3 weken (in het hoogseizoen geel/witte afbakening lint hangt ivm 2 kapotte glijbanen ) niet zo willen noemen... op de receptie spreekt men Engels maar in winkel en restaurant wordt star volgehouden in eigen taal. onze stacaravan viel mee die was netjes en modern. Helaas heeel weinig opbergruimte en nergens haakjes om kleding of jassen aan op te hangen. de plaats rondom de caravan lekker prive maar redelijk klein. De auto kon naast het houten terras en dat was het. In het restaurant heerlijke pizza gegeten en niet (al) te duur. Animatie allemaal in Frans. Er waren ook overwegend Fransen. Gelukkig een paar Nederlanders wat het verblijf voor de kinderen nog iets aantrekkelijk maakte.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden